Skip to content

זכות הבחירה בידייך בפרסומת אופנה חדשה

 פרסומת אינטראקטיבית מדליקה לחברת האופנה Madewell נותנת את זכות הבחירה לצופה מאת גילי גולנדר זוכרים את הספרים בהם יכולתם לנווט את התפנית הבאה בעלילה על ידי מענה על שאלות הפזורות בנקודות מפתח בספר? Madewell, יצרנית אופנת נשים אמריקאית, שחזרה את אותו רעיון ושיחררה לקראת עונת החגים האחרונה פרסומת וידאו חדשנית ומדליקה בשם Choose Your Own […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 פרסומת אינטראקטיבית מדליקה לחברת האופנה Madewell נותנת את זכות הבחירה לצופה

מאת גילי גולנדר

זוכרים את הספרים בהם יכולתם לנווט את התפנית הבאה בעלילה על ידי מענה על שאלות הפזורות בנקודות מפתח בספר? Madewell, יצרנית אופנת נשים אמריקאית, שחזרה את אותו רעיון ושיחררה לקראת עונת החגים האחרונה פרסומת וידאו חדשנית ומדליקה בשם Choose Your Own Adventure, בה הצופה יכול לבחור מתוך אופציות שונות המוצגות לו במהלך הצפייה. קפה או תה, גיק שיק או הרפתקנית זוהרת, נעליים או תיקים, אלו הן רק חלק מהאפשרויות, שיכולות להוביל ל-32 סופים אפשריים. קונספט פשוט, אבל גאוני, שגורם לנו להקדיש הרבה יותר זמן מהממוצע לצפייה בפרסומת אופנה. הוידאו בויים על ידי נאגי סאקאי לחברת המדיה הישראלית (כבוד!) Interlude שהקים המוזיקאי יוני בלוך, ומככבות בו הדוגמנית הזהובה דרי המינגווי (נינתו של הסופר ארנסט המינגווי ובתה של השחקנית מיוריאל המינגווי) והסטייליסטית הברונטית מרינה מוניוז. זהירות ממכר!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן