Skip to content

רכב פגע בתושב אשדוד מול עיני אשתו – וברח

תושב אשדוד נהרג אתמול כשחצה את הכביש, מול עיניה של אשתו. לפי העדויות המכונית הפוגעת הייתה מאזדה לנטיס ובמשטרה סבורים כי לא הצליחה להרחיק לכת מעבר ליישובים בסמוכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב אשדוד נהרג אתמול כשחצה את הכביש, מול עיניה של אשתו. לפי העדויות המכונית הפוגעת הייתה מאזדה לנטיס ובמשטרה סבורים כי לא הצליחה להרחיק לכת מעבר ליישובים הסמוכים

מאת אביב סלע

אילן סירק, תושב אשדוד בן 26 ואב לשני ילדים, מת מפצעיו כתוצאה מתאונת פגע וברח שהתרחשה אמש. המשטרה ממשיכה בחיפושים אחר הנהג הפוגע ומבקשת את עזרת הציבור באיתורו.

סירק ואשתו יצאו במונית ממסיבת יום הולדת בבית חבריהם לכיוון תחנת הרכבת. לאחר שהתפתח ויכוח בינם לבין נהג המונית על גובה התשלום, ירדו לפני שהגיעו ליעדם. כאשר סירק ניסה לחצות את הכביש, התקרבה במהירות מכונית "מאזדה לנטיס" ובה, לפי העדויות, שלושה נוסעים, ופגעה בו, לנגד עיניה של אשתו.

בלשי המשטרה שהגיעו לזירת האירוע מעריכים כי מדובר ב"מאזדה לנטיס" בצבע בהיר, שספגה פגיעה רצינית. בנוסף מעריכים במשטרה, כי הנהג הנמלט לא הצליח להתרחק מעבר ליישובים הסובבים את לוד. כל היודע דבר ויכול להוסיף מידע על שהתרחש מתבקש לפנות למשטרה בטלפון 050-6274441.

לפני כחודשיים אושר חוק המחמיר את הדין בעבירות של פגע וברח. לפי החוק החדש, אותו יזמו זאב ביילסקי מקדימה ומשה מטלון מישראל ביתנו, העונש המרבי לנהג שפגע וברח יעמוד על 14 שנים. בנוסף, החוק החדש קובע כי על הנוסעים במכונית שלא דיווחו על התאונה למשטרה, יוטל עונש מקסימלי של שבע שנים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן