Skip to content

דקר מאבטח כי נמנעה כניסתו למועדון לילה

מכתב האישום עולה כי דורון כהן חשוד שאיים על מאבטח שסירב להכניסו למועדון לילה באשקלון ואחר כך חזר עם סכין ותקף אותו מאחור. המאבטח נפצע קשה ופונה לבית חולים. הבוקר הגישה הפרקליטות כתב אישום נגדו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד דורון כהן (41), החשוד כי תקף ודקר בסכין מאבטח בכניסה למועדון לילה באשקלון. 

פרדייס בר
כניסתו נאסרה לאחר תקריות קודמות. פרדייס בר

על פי עובדות כתב האישום, אותו הגישה עו"ד עופרה לוי מפרקליטות  מחוז דרום, עולה כי בסוף ינואר השנה הגיע כהן למועדון "פרדייס בר" באשקלון, יחד עם אנשים נוספים, ורצה להיכנס, אך המאבטח סירב להכניסו עקב הנחיה שקיבל מבעל המועדון שאסרה על כניסתו למועדון עקב תקריות שהיו עמו בעבר,  כמו סירוב לתשלום בגין משקאות ומזון, הוצאת כוסות זכוכית מחוץ למקום ועוד.

"חכה, אני אזיין אותך עכשיו", איים על המאבטח. לאחר מכן, כך נטען, הלך וחזר עם סכין באמצעותה תקף ודקר את המאבטח בגבו. הסכין חדרה לגופו של המאבטח, פגעה בכליה וגרמה לקרעבכתב האישום נכתב: "המאבטח הסתובב כשפניו לנאשם, החל ללכת והרגיש שכוחותיו אוזלים. הוא נפל כשגבו על הקרקע, ובעודו שוכב, הגיע הנאשם אליו פעם נוספת וניסה מספר פעמים לדקור את המתלונן עם הסכין בחזהו, בכוונה לגרום לו חבלות חמורות, תוך שהוא צועק – אני אהרוג אותך".

המאבטח פונה לבית החולים ברזילאי בעיר שם אושפז לטיפול רפואי. בכתב האישום מיוחסות לכהן עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה, החזקת סכין ואיומים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן