Skip to content

מבקר המדינה שם את נמל אשדוד על הכוונת

יבדוק תלונות על היבטים בהתנהלות הנהלת נמל אשדוד והדירקטוריון של הנמל. תיערך גם ביקורת על העסקת קרובים ומקורבים בכמה גופים מבוקרים ובהם נמל אשדוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא, הורה לבדוק תלונות על היבטים בהתנהלות הנהלת נמל אשדוד והדירקטוריון של הנמל, כולל יחסי הגומלין בין השניים והממשק להתייחסות רשות החברות הממשלתיות לעניין.

נמל אשדוד (צילום: עמוס מירון, ויקימדיה)
נמל אשדוד (צילום: עמוס מירון, ויקימדיה)

ממשרד המבקר נמסר, כי בעת האחרונה הגיעו למשרד המבקר מספר תלונות בקשר לכך. כמו כן, נערך משרד מבקר המדינה לקראת ביקורת מעקב אופקית על העסקת קרובים ומקורבים בכמה גופים מבוקרים ובהם נמל אשדוד. בקרוב יפרסם מבקר המדינה דוח על נמל אשדוד שבדק בין השאר, נושאי רכש והתקשרויות של הנמל.

במשרד המבקר אומרים כי מדובר באחד משערי הכניסה המרכזיים למדינת ישראל, המהווה נדבך מרכזי בכלכלת המדינה. אי לכך, מייחס מבקר המדינה חשיבות רבה להתנהלות תקינה של נמל אשדוד.

1 Comment

  1. בני
    23 בפברואר 2013 @ 13:13

    הגיע זמן להכניס פרופורציה ולא לתת לגופים או ארגונים למיניהם לנצל את המדינה בכוח הזרוע .נמלים .חשמל . וכו" .וכו" לא צריך כבר להיות עו"ד או רופא אן כל מקצוע מכובד שיש להשקיע שנים של לימודים תהיה אנאלפבית אבל תעבוד לא משנה במה העיקר מקומבן ומקושר .ממש בושה וחרפה יש לתכנן ןלבנות את המדינה מחדש .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן