Skip to content

תושב אשקלון נאשם בסחר וניצול נשים לשם זנות

הבוקר הגישה הפרקליטות כתב אישום חמור נגד אביגיא חסיד, שממנו עולים פרטים החושפים את תופעת הסחר בנשים ואילוצן לעבוד בזנות תוך גזילת הכסף שהרוויחו מהלקוחות שנכפו עליהן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום חמור הוגש הבוקר על ידי פרקליטות מחוז ת"א לבית המשפט המחוזי ת"א נגד אביגיא חסיד, תושב אשקלון בן 30, בגין קשירת קשר לסחר בבני אדם לשם עיסוק בזנות, סחר בבני אדם לשם עיסוק בזנות, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות, ניסיון לסחר בבני אדם, וניסיון לגרימה לעזיבת המדינה לשם זנות .

על פי כתב האישום שהוגש ע"י עוה"ד פיה גלבר וניצן שפיר, בשנים 2008-2007 קשר חסיד קשר עם אחרים, ובראשם רמי סבן, לסחור בנשים לשם העסקתן בזנות בקפריסין. לצורך כך השקיע הנאשם, עם רמי סבן ואחרים, מאות אלפי דולרים בפתיחת בית בושת בקפריסין, הפעילו אותו לאחר הקמתו וגרמו לעשרות נשים לעזוב את המדינות שבהן התגוררו לצורכי זנות, סחרו בהן והעסיקו אותן בזנות בבית הבושת. 

על מנת להבין את היקף המחזור הכספי שהרוויחו חסיד ושותפיו מבית הבושת ניתן ללמוד מדמי השכירות החודשיים ששילמו לבעלי המבנה באזור הקרוי צוותא חדא בקפריסין: לא פחות מ-26 אלף דולר לחודש. הפרקליטות הגישה לבית המשפט רשימה של 25 נשים שנסחרו על ידי הנאשם ושותפיו. הן הגיעו מאוזבקיסטן, אוקראינה, מולדובה ורוסיה. לפי כתב האישום עלות הבאתה של כל אישה לקפריסין לחסיד ושותפיו הייתה 7,500 דולר לצורך בדיקות רפואיות, מס לקפריסין, כרטיסי טיסה, בעלות ועוד.

בתמורה לכך אולצו הנשים לעבוד שבעה ימים בשבוע, "לרבות בימי המחזור החודשי. הוטלו עליהן קנסות בשל התנהגותן ואם ביקשו לעזוב את קפריסין ולשוב למולדתן לפני סיום תקופת עבודה בת חצי שנה, הוטל עליהן קנס כספי ולא הועברו לידיהן כל הכנסותיהן מתקופת העבודה", בזמן שהנשים גבו מכל לקוח 200 דולר.

כתב האישום מתאר את מצוקות הנשים ומביא לדוגמה מקרה של אחת מהן: "אחת הבחורות, אשר יצאה להפסקה קצרה מטעמי היגיינה נשית, השתהתה יתר על המידה וגמל לה בצעקות וכן בסטירה בפניה. בתגובה, נקלעה הבחורה למצוקה, נטלה סכין, חתכה את הוורידים בשתי ידיה, והובהלה על ידי הנאשם לטיפול רפואי פרטי, שם נתפרו פצעיה". למחרת היום, "על אף הכאבים שאחזו בה, הורה סבן לבחורה, על דעת הנאשם, להגיע ולעבוד במועדון, כשהיא לובשת חולצה עם שרוולים ארוכים".

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן