Skip to content

תחזית אסטרולוגית – נתניהו-ליברמן, הסוף?

הקריירה הפוליטית של בנימין נתניהו מסתיימת בקיץ, של אביגדור ליברמן קרוב לוודאי גם כן. יהיו בחירות חוזרות, והשנה כנראה נזכה לראות תחילתו של הסכם שלום. כך על פי הכוכבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשמונה חודשים לפני הבחירות ניכרו קשיים גדולים במפת הלידה של בנימין נתניהו. פלוטו הגיע אז למעלה התשיעית במזל גדי ויצר בפעם הראשונה היבט של 90 מעלות למרקורי של נתניהו, הממוקם אצלו בבית הקריירה ומסמל במפה שלו גם את שותפיו וגם את הדרך שעשה עד כה.

ההיבט הזה שבין פלוטו למרקורי מרמז על סוף דבר. תחת השפעתו אדם מסיים באופן סופי תהליך עבודה, או קריירה. למעשה, ביבי כבר נמצא ממאי 2012 בגסיסתו הפוליטית, שתסתיים מקסימום ביולי 2013, וכל מה שהוא יעשה לא יוכל לשנות זאת.

עוד בקיץ טענתי לירידה בכוחו, אך קשה לציבור להבין את מה שקורה מאחורי הקלעים, במיוחד כשלנתניהו יש ירח צמוד לנפטון בבית הקריירה – היבט של יכולת להטעות וליצור מצג שווא המתעתע באנשים.

אוראנוס בטלה יוצר במהלך כל 2013 היבט של 180 מעלות למרקורי של נתניהו בבית הקריירה, מה שאומר שינוי הקריירה באופן שהוא לא תכנן אותו. כל ניסיון יסתיים בכישלון. גם אם כרגע ינסה להקים ממשלת אחדות לאומית ויצטרף לאחרים, עד יולי זה יסתיים.

יחד עם זאת, הוא יילחם בכל מאודו (למרות עייפות בולטת במפה שלו) ליצור גם קואליציה כנגד. הבעיה הגדולה של נתניהו קשורה לנפתלי בנט, כי עקרונית הוא שותפו הטבעי של הליכוד.

נתניהו וליברמן בתום יום הבחירות (צילום: רפי מיכאלי)
נתניהו וליברמן בתום יום הבחירות (צילום: רפי מיכאלי)

החיבור בין נתניהו לבנט 

על פוטנציאל היחסים של השניים נכתב בפרק המהפך שצפיתי לפני הבחירות. וכל שנשאר לי זה לצטט את מה שכבר כתבתי בעבר על הצפוי לקרות ביחסים ביניהם.

מסתוריות ומפתיעות דרכי הגורל. נפתלי בנט, שכיהן כמנכ"ל משרדו של נתניהו, הצליח להסתדר איתו כעובד באופן חיובי ולתרום רבות לעלייתו. אם רצו בזמנו להיפטר ממנו כעובד, יהיה קשה ומורכב לקבל אותו עכשיו כשותף.

בנט (צילום: נתנאל אריאל)
היה קשה ומורכב לקבל אותו עכשיו כשותף..בנט (צילום: נתנאל אריאל)

בנט נולד ב-25.3.1972 (לא ידועה השעה). בהיעדר שעת לידה אני יוצרת מפת קומפוזיט (שילוב השניים), כשבמעגל הפנימי המפה המדויקת של נתניהו והמעגל החיצוני הוא מערך הכוכבים של בנט ביום לידתו..

במפה של בנט, מרס (כוכבו האישי כבן מזל טלה) + ונוס ושבתאי (במזל שור) ממוקמים בבית העבודה של נתניהו. המרקורי והשמש של בנט במזל טלה הם מול בית הקריירה של נתניהו במזל מאזניים.
בנט, שהוא בן מזל טלה (כמו שלי יחימוביץ'), מגיע עם האוראנוס בטלה ליצור שינוי בגזרה הימנית של המפה הפוליטית. למרות שאין לי את שעת הלידה שלו, ניכר באופן בולט שבשנתיים הקרובות בנט יעבור תהליכים של התבגרות, כששבתאי יהיה בעקרב מול הכוכבים האישיים שלו (ונוס ומרס בשור) ופלוטו ייצור ממזל גדי 90 מעלות למרקורי שלו. עם פלנטות כל כך גורליות ברור שדבר לא יישאר על תילו. כך שייתכן שנפתלי בנט מגיע בעצם רק לחולל שינוי ולא בטוח שהוא כאן כדי להישאר.

אך אם נחזור ליחסי הכוחות בין המפה של נתניהו ובנט, הפלנטה פלוטו של בנט ממוקמת במעלה הראשונה במזל מאזניים בבית הקריירה של נתניהו ויוצרת היבט של 90  מעלות לבית השותפויות של נתניהו. זהו מצב של איום מתמיד, שיהיה בלתי נסבל מבחינת נתניהו. ייתכן שמדובר בעצם בהתנגדותה של השותפה האמיתית בחייו של נתניהו, הלוא היא אשתו שרה, שעשויה להטיל וטו על חיבור ביניהם.
אף שיהיו ניסיונות לחבר בין השניים, אני מתקשה לראות הצלחה כלשהי. נתניהו היה מוכן לקבל את בנט כעובד, אך כשותף הוא לא יהיה מסוגל.

משפטו של אביגדור ליברמן

משפטו של ליברמן החל רשמית ב-17.2.2013 בשעה 14.00.
באסטרולוגיה ניתן לראות כבר ביום תחילת המשפט את רוח הדברים והכיוון שאליו מובילים ההליכים המשפטים. המשפט מעיד על סוף דרכו הפוליטית, ותוצאותיו לא יאפשרו לליברמן להמשיך בתפקידו הנוכחי.

ההיבטים של יום המשפט, מבחינה אסטרולוגית: השמש בדלי ב-180 מעלות מול הפלוטו באריה המסמל את השלטון, היבט המעיד על סיום שלב משמעותי בחיי האדם. מרקורי, שליט המזל של ליברמן (תאומים), צמוד למאדים במזל דגים בבית המשפטים (בית 9). שתי הפלנטות ב-90 מעלות לשמש של ליברמן, יחשפו פרטים בעייתיים מאוד על דרכי עבודתו והתנהלותו, מלווים באווירה של שערורייה, שעל כך עוד נשמע בהמשך.

דני איילון מפיל את ליברמן 

דני איילון נולד ב-17.12.1955. כדאי להתייחס לכמה פרטים חשובים במערכת היחסים של ליברמן ושלו. שבתאי של ליברמן בבית העבודה (מזל קשת) צמוד לשמש של איילון, מה שמעיד מעבר ליחסי בוס-עובד, על יחסים של דיכוי מוחלט.

איילון (צילום: ציפי מנשה)
מאבק הישרדות. איילון (צילום: ציפי מנשה)

איילון, בעל מאדים במזל עקרב, שנחשב למיקום של לוחם ללא חת שלא יוותר עד שיוציא את נשמתו, מתכונן להיערך באופן שליברמן לא יוכל לו. המאדים של דני איילון ממוקם ב-180 מעלות לוונוס של ליברמן במזל שור, והוא יכה אותו במקומות הכי חלשים. ב-25.4.2013, היום הבא של המשפט יהיה קשה לליברמן שיותקף, והמחשבה על פרישה מפוליטיקה תתחיל להיבנות בתוכו.

דני איילון לא מתכונן להפסיד במערכה הזאת ומבחינתו זהו מאבק על הישרדותו. האיש מספיק גמיש לספוג מהלומות ומספיק חזק לא להישבר. מבין שניהם, איילון הוא הרץ למרחקים וליברמן בסופו של דבר ילך לעשות לביתו.

הסכם ציפי-ביבי

כידוע, אין משמעות להסכם אלא לצדדים המעורבים בו, או החתומים עליו. לכן כל שנשאר לי לבדוק, זה עד כמה האינטרסים המשותפים יהיו הרמוניים, והאם האישיות של השניים מנבאת את אופי ההסכם ועתידו.

העליתי את הפרטים של לבני על המפה של נתניהו, שאמור לספק את הסחורה המובטחת, אם בכלל יצליח להקים ממשלה. אז מה ניתן ללמוד משילוב המפות של השניים?

לבני (צילום: ליאור גרונדמן)
עלה תאנה. לבני (צילום: ליאור גרונדמן)

העובדה שהכוכב ונוס של לבני (בת מזל סרטן- 8.7.1958) התמקם בבית השותפויות של נתניהו היא טובה מאוד, כי תפקידה אליבא דה נתניהו (על-פי המפה) לשמש עלה תאנה שיכסה על מבושיו ועל כל הפשלות שיהיו.

נתניהו זקוק תמיד לשוטר רע לידו שינקז את האנרגיות השליליות אליו, או לדמות שתלבין את חטאיו דרך האג'נדה הנקייה לכאורה של לבני. זה התפקיד שהוא מייעד לה בינו לבין עצמו.  אך אין די בכוונה נכונה כדי להוציא הסכם לפועל.

השמש של לבני במזל סרטן ממוקמת בבית 8 של נתניהו ויוצרת היבט קשה של 90 מעלות (מאבקים ודיסהרמוניה) עם בית הקריירה של נתניהו. כלומר, האג'נדה שונה ומה שנתניהו מנסה להסתיר מגברת לבני ייחשף במהרה.

לציפי לבני יש ירח ומאדים במזל טלה, מיקומים הנחשבים לחסרי סבלנות, אימפולסיביים וכאלה שמגיבים לעיתים מהר יותר משיקול הדעת שהיא מנסה להפגין. שתי פלנטות אלה מול השמש, ירח מרקורי של נתניהו, מה שאומר שהיא תחתוך והבוז והשנאה אליו יגדלו מיום ליום.

למה היא הייתה צריכה את זה?

לבני יחד עם פרץ לוחמים את קרב המאסף שלהם, במפלגה המשונה שלהם שנולדה בחטא. ניכר כי אחרי המערכה הזאת הם לא ימשיכו יחד ואם לבני תמשיך, זה יהיה בקונפיגורציה אחרת. אני נוטה להאמין שמהקיץ הקרוב אולמרט יחזור לתמונה הפוליטית באיזשהו אופן. לדעתי פרץ היה קורבן של שלי יחימוביץ' והוא ימשיך להיות קורבן של ציפי לבני. לא נראה לי שאחרי שותפות זו הם ימשיכו יחד. למעשה, המפה של פרץ מסמלת סיום פרק חשוב בחייו. אני לא רוצה להבטיח שהוא לעולם לא יחזור לפוליטיקה, אך אם זה יקרה זה יקרה לגמרי אחרת.

נתניהו-לפיד, שתי מעצמות אגו

אין לי את שעת לידתו, אך הוא נולד ב-5.11.1963 (אגב, גם שרה נתניהו נולדה ב-5 בנובמבר).

אי אפשר לשלול את האופציה של ניסיון לחיבור בין נתניהו ללפיד.

מחד, המאדים של לפיד בקשת, כמעט על האופק של נתניהו, יוצר יחסים חיוביים עם המרקורי של נתניהו בבית הקריירה שלו. אך הצמידות בין המרס של לפיד לוונוס של נתניהו עלולה לגרום מתח בלתי נסבל בין השניים, שכן הפלוטו של לפיד (עקרב) נמצא בבתולה ויוצר 90 מעלות לוונוס של נתניהו בקשת. זהו היבט של אמוציות בלתי נשלטות וחוסר חיבה בעליל (בלשון המעטה).

לפיד (צילום: דן בר דוב)
מאבקי כוח. לפיד (צילום: דן בר דוב)

הפלוטו באריה במפה של נתניהו יוצר 90 מעלות – היבט דיס-הרמוני לשמש ולמרקורי של לפיד, המבטא את מאבק הכוח שנגמר תמיד בפרידה ובכעס גדול. מבנה האישיות של השניים יצליח לעורר כעסים ומתחים הדדיים עזים מאוד. למרות שהשמועה אומרת שלפיד לא שולל ישיבה עם נתניהו, קשה לי להאמין, לאור ההתנגשות בין שתי "מעצמות האגו" האלה, שהם יצליחו בכלל להגיע להסכמה.

מרקורי הנסוג מבטיח חודש של תעתועים וזיגזוגים ומזכיר מאוד מבחינת מערך הכוכבים את הבחירות האומללות ביוני 1996, כשנתניהו התנגד להכניס את אריק שרון לממשלה ונאלץ להכניסו בגלל כיפוף ידו על ידי דוד לוי.

מרגע שקמה הממשלה, לא הייתה מהמורה שהיא לא נתקלה בה, החל מפתיחת מנהרת הכותל ופרוץ האינתיפאדה, דרך כישלון חיסול משעל – שאלמלא אריק שרון, נתניהו היה צריך להתפטר. לא חלף זמן רב והקואליציה שלו התפוררה כשמרידור פרש והקים את מפלגת המרכז עם ליפקין שחק, ובסופו של דבר, בגלל תקציב המדינה, נאלץ אחרי מחצית הקדנציה להקדים את הבחירות.

בחירות נוספות ותחילתו של הסכם שלום 

למעשה, נתניהו הקדים אז את הבחירות בגלל תקציב המדינה, והוא חוזר על מעשיו בדיוק מושלם כשהוא מתנגד להכניס את בנט-לפיד לקואליציה, ואחד מהם עוד עלול לחזור כראש ממשלה. לא שכחנו שנתניהו לא רצה את שרון כשר וקיבל אותו כראש ממשלה, שלמרות השניות באישיותו היה נערץ מאוד.

בעת זו, כשברקע הדי האינתיפאדה השלישית, כל ההסכמים הקואליציוניים שייחתמו על ידי נתניהו  מ-19.2 ועד 21.3 לא יהיו שווים את הנייר שעליו נחתמו וייחתמו. כל ממשלה שהוא ינסה להקים עם יחימוביץ', או עם החרדים, לא תשרוד תחת היבטים אלה והלחץ הביטחוני יהפוך את העניין למסובך יותר.

הפז"ם של נתניהו עומד להסתיים מקסימום עד יולי. ביום הולדתו, באוקטובר 2013 הוא נראה כבר בפרק חדש של חייו. בתוכו, נתניהו יודע  שזמנו תם. אבל באישיותו הוא נוטה להשלות את עצמו ותאוות הכוח שלו תעמוד למבחן בחודש הקרוב. כמו שצפיתי בכל כתבותיי הקודמות, יהיו בחירות נוספות וכבר ביולי מתחילה תקופה חדשה בישראל.

הבשורה הטובה היא שהשנה יתחיל הסכם שלום. אולי צריך להיות מספיק רע כדי שיתחיל להיות טוב.

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ  http://www.pninastro.com/

 

 

1 Comment

  1. arza
    2 באוגוסט 2013 @ 11:43

    שלום לאסטרולוגית,
    מתי נראה את סוף החגיגה? האם יהיו בחירות חדשות או שהממשלה תשנה את הרכבה ?
    תודה רבה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן