Skip to content

שני בני אדם נהרגו בפיצוץ מטען חבלה ברשל"צ

המטען הוצמד לרכב שנסע ברחוב היקינטון במערב העיר. מעוצמת הפיצוץ עף גגו של הרכב ושני הגברים שהיו בו נהרגו במקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני גברים, המוכרים למשטרה, אלכס לרנר, תושב רשל"צ בן 24, ושמוליק דוד, בן 28 ממודיעין, נהרגו בפיצוץ מטען חבלה בראשון לציון. המטען הוצמד לרכב והפיצוץ אירע בעת שהרכב חנה במגרש חנייה ברחוב היקינטון במערב העיר, סמוך לבית משפט השלום בעיר. במשטרה העריכו כי מדובר באירוע על רקע פלילי.

מעוצמת הפיצוץ עף גגו של הרכב ושני הגברים שהיו בו נהרגו במקום. הפיצוץ אירע בלב שכונת מגורים, סמוך למשרדי הממשלה במערב העיר, בניין בית משפט השלום והביטוח הלאומי. השוטרים שהגיעו למקום גילו את הרוגים בתוך הרכב, האחד בכיסא הנהג והשני מאחוריו.שתי הגופות עדיין לא זוהו בבירור אך במשטרה קיימת הערכה כי מדובר ב"חיילים" בארגון הפשיעה של משפחת אברג'יל. לאחר הפיצוץ בער הרכב זמן רב עד שכובה. הערכה ראשונית גורסת כי השניים העבירו או טיפלו במטען חומר נפץ שהתפוצץ ב"תאונת עבודה".

ב-10:30 התקבלו במד"א ובמשטרה דיווחים על פיצוץ עז במערב העיר. אנשי מד"א שהגיעו אל מקום הפיצוץ קבעו במקום את מותם של שני הנוסעים, בשנות ה-30 וה-40 לחייהם. הרכב מסוג מזדה נשרף וגג הרכב הועף מעצמת הפיצוץ. כוחות גדולים של משטרה ומד"א פועלים במקום. "לצערנו, באירוע הזה לא היה מה לעשות, הם מתו במקום", אמר היום מנהל מרחב איילון במגן דוד אדום, איציק בן-אהרון. המשטרה מבקשת מהציבור לא להגיע לאזור. 

המקום בו אירע הפיצוץ (צילום: יולה זובריצקי)
זירת הפיצוץ בלב שכונת מגורים (צילום: יולה זובריצקי)
הפיצוץ אירע סמוך למשרדי הממשלה במערב העיר (צילום: יולה זובריצקי)
הפיצוץ אירע סמוך למשרדי הממשלה במערב העיר (צילום: יולה זובריצקי)

לאחרונה ערכה המשטרה גל מעצרים בעקבות שני אירועים פליליים במשולש הערים רשל"צ-חולון-בת ים. המעצרים באו בעקבות מלחמת הכנופיות שמתחוללת באזור, שהמעורבים בה משויכים למשפחות הפשע אברג'יל ומוסלי. הצדדים נאבקים זה בזה על שליטה בעסקי החלפנות, ההימורים, הלוואות בשוק האפור ובעיקר על כבוד. רצח גורר רצח ותגובה גוררת תגובת נגד.

לפני כארבעה שבועות נורה למוות צעיר בן 26. מאז חודש ספטמבר 2011 ועד עתה חוסלו ונהרגו עשרה בני אדם. משטרת ישראל, באמצעות היאחב"ל, ימ"ר תל אביב וימ"ר מרכז, משקיעה מאמץ לא מבוטל, בעיקר בתחום המודיעיני, לנסות לפענח את הרציחות, שכולן בוצעו בסגנון זהה: מתנקש אחד או שניים יורים בקורבן מטווח קצר ונמלטים בדרך כלל על אופנוע עם מספר מוסווה או גנוב. עיקר המאמץ, נכון להיום, מתבצע בתחום המודיעיני.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן