Skip to content

מה יש, מה אין, אוי ואבוי אחד גדול

אין אחריות. אין מנהיגות. יש יועץ משפטי לממשלה. יש חבר'ה. יש חקירה. אין עדים. יש פוטין. אין עדים. יש הכל דבש. יש משמורת לתפקיד. דא ליברמן. אין עדים. אין צדק. אין היגיון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יש נתניהו. אין ממשלה. יש בנט. אין יאיר לפיד. אין שלי יחימוביץ'. יש מפלגת אבודה. אין בעיה עם אלי ישי. אין בעיה. יש איראן. אין בעיה. אין מוסלמים. אין פלסטינים. אין ערבים. אין סיבה לשלום. יש אובמה. יש שתי מדינות. אין אובמה. אין שתי מדינות. אין כיבוש. יש ממשלה. אין שלום. יש הסדר מדיני. אין בחירות. אין שלום. אין פלסטינים. יש שרית חדד. אין בעיה. לא יהיה שלום.

צייר: מאיר מירב

אין אסד. יש כימי. אין אויבים. יש נסראללה. יש סרטן. אין ביטחון. אין כסף. אין כיפת ברזל. אין ביטחון. אין מספיק מטוסים. אין טילים. אין הגנה. אין ביטחון. אין ערכות מגן. אין טיולים לחו"ל. אין ברק. אין ביטחון. יש חץ 3. יש גרעין איראני. יש קו אדום. יש גשמי ברכה. אין קו אדום. יש ביטחון. יש אמריקה. יש כסף. יש ברק. אין פרטנר. יש וויקנד בחו"ל. יש וויסקי בדיוטי. יש ביטחון. אין ערבים. לא צריך שלום. אפשר להדליק סיגר.

אין תקשורת. יש ישראל היום. יש אדלסון. יש נוני מוזס. אין תחקירים. אין גלידת פיסטוק. יש הישרדות בשלטון. יש שרה. יש חינם. אין בדיחות. יש נתן אשל. אין בושה. יש בגדים. יש ניקיון. יש כביסות. יש צוות. יש עוזרים. יש לשכות. יש מיטה במטוס. יש מסעדות. אין כרטיס אשראי. יש נעליים. אין עוזרת. יש פרחים. יש יאיר נתניהו שליח. יש גלידה. יש חינם. יש תחרה צמודה. יש המון כסף. יש דרעי. יש מופז. יש שרה. יש הכל כלול. יש כיכר רבין. יש דרך מנחם בגין. אוי יש ציפי לבני.

אין אחריות. אין מנהיגות. יש יועץ משפטי לממשלה. יש חבר'ה. יש חקירה. אין עדים. יש פוטין. אין עדים. יש הכל דבש. יש משמורת לתפקיד. דא ליברמן. אין עדים. אין צדק. אין היגיון. יש כסף בבנק. יש בת. יש יומולדת 23. יש מיליונים. אין עדים. יש וינשטיין. יש מכבסה. יש טאבו. אין אירופה. יש רק ליברמן. אין ישראל. יש הבטחות. אין קיום להבטחות. יש חוקים. אין זכות דיבור. יש "דמוקרטיה שלנו". יש שנאה. יש אלימות. יש ימין. יש כל השאר. יש תג מחיר. אין אפרטהייד. אין שב"כ. יש סמול. נמחק סמול. אין ציונות. אין אחרים. יש רק אנחנו.

אין עבודה. יש מובטלים. אין אבטלה. אין צמיחה

אין בריאות. אין שר בריאות. יש שביתות. יש מתים. אין מסדרון. יש רופא פרטי. אין דירות. יש בזול לחרדים. יש מנהל מקרקעין. יש ביוקר. יש בנק ישראל. יש פחד. אין משכנתא. יש קבלנים. אין פועלים. אין רכבת תחתית. אין עבודה. יש מובטלים. אין אבטלה. אין צמיחה. יש תקציב. יש OECD. יש מצב מעולה. יש ישראל. יש גירעון. יש שקרים. יש הסתרה. יש חובות. אין תחתית. יש הונאה. אין קיצוצים לש"ס. יש קיצוצים ללא ש"ס. יש עוד מיסים. יש עוד תפקידים. יש עוד משרות. יש הפרטה. יש מכירות חיסול. אין ים המלח. יש משפחות צווארון פלטינום. יש להם את המדינה. אוי יש שטייניץ .

צייר: מאיר מירב

אין מעמד ביניים. יש אלפיון. יש קוזה נוסטרה. יש כל השאר. אין פתרון. יש פתרון. יש סלולאר בזול. יש ניצחנו. אין טרכטנברג. אין ועדה. יש וד"ל. אין דיור ציבורי. יש קרקעות יקרות. יש שכר דירה. אין חוגים לילדים. יש כסף לוועדים החברים. אין לוועדים הסוציאליים. יש גדר. אין מסתננים. יש גינת לוינסקי. יש ג'יפ אמפיבי לרמטכ"ל.  אין פשע. אין משטרה. יש דו"חות. יש עיריית תל אביב. יש רון חולדאי. יש בחירות באוקטובר. אין חולדאי. יש לוזון.

אין פוליטיקה. יש עמיר פרץ. יש גועליציה. אין שיטה. יש מפלגות. יש פריימריז סגורים. יש לפיד. אין פריימריז. יש ליברמניז. יש דרעי. הלך הכסף. יש דולרים. יש גרביים. יש סיגריות. יש הכל חינם. יש היידה ביבי. אין שלום. אין קואליציה. אין שאר רוח ציונית. אין דור מייסדים. יש מצביעים צ'חצ'חים. אין ביי-ביי ביבי. אוי אין דמוקרטיה. יש ישראל?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן