Skip to content

איבריה פעימה שנייה של שביתה חלקית

עובדי איבריה פותחים מחר, בפעם השנייה, בשביתה חלקית שתמשך עד יום שישי. בישראל יתבטלו חמש טיסות למדריד ותמשך הפעלת טיסה יומית אחת. לנוסעים שהיו מיועדים לטוס בטיסות שבוטלו נמצאו גם הפעם פתרונות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובדי איבריה פותחים מחר, בפעם השנייה, בשביתה חלקית שתמשך עד יום שישי. בישראל יתבטלו חמש טיסות למדריד. לנוסעים שהיו מיועדים לטוס בטיסות שבוטלו נמצאו גם הפעם פתרונות

מחר תיכנס לתוקפה הפעימה השנייה של שביתה חלקית, שאיגודי העובדים של חברת איבריה, החליטו לקיימה, בגלל כוונת הנהלת החברה לפטר כ-3,500 עובדים. הפעימה הראשונה התקיימה בין 18 בפברואר לבין 22 בפברואר (כולל). בעקבות כך, החל ממחר, תבוטל טיסה יומית אחת, של החברה מישראל למדריד ותישאר טיסה יומית אחת. כלומר, גם השבוע יתבטלו חמש טיסות איבריה למדריד. "לכל הנוסעים שהיו מיועדים לטוס בטיסות היומיות שבוטלו נמצאו גם הפעם פתרונות חלופיים", אומרת יעל קטן המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ואיבריה בישראל.

בתחילת החודש הודיעו איגודי העובדים של צוותי האוויר והקרקע של איבריה, כי בעקבות כישלון השיחות עם הנהלת החברה, למניעת פיטוריהם של כ-3,800 עובדים (שבינתיים ירד מספרם ל-3,200- 3,500 עובדים), בכוונתם לצאת לשביתות חלקיות, בכמה פעימות. הם גם מסרו אז את התאריכים של שתי פעימות: השבתת טיסות בין 18 בפברואר לבין 22 בפברואר (כולל) והשבתת טיסות בין 4 במרץ לבין 8 במרץ. מחר הם יפתחו בשביתה של הפעימה הראשונה.

מה בוטל ומה מופעל
מבדיקה מתברר, כי עובדי איבריה שובתים חלקית. הם ממשיכים להפעיל את כל הטיסות ארוכות הטווח, מפעילים חלקית את הטיסות לטווחים הבינוניים ומפסיקים לגמרי את הטיסות האירופיות והטיסות הפנים ארציות בספרד. איבריה מפעילה בימים רגילים מישראל שתי טיסות ביום למדריד. החברה נחשבת לחברת תעופה מעודפת עבור הישראלים הרבים הטסים לדרום אמריקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן