Skip to content

סוכן סמוי הפליל 22 חשודים בסחר בסמים

במחוז דרום נעצרו 22 חשודים בסחר בחשיש ובהירואין, בעקבות הפעלתו של סוכן סמוי במשך שבעה חודשים. מפקד המחוז: "גם זה סוג של 'מעשים טובים' עבור תושבי הדרום"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22 חשודים נעצרו הבוקר (ג') על ידי ימ"ר נגב מחוז דרום בעבירות של ייבוא וסחר בסמים, בתום שבעת חודשי הפעלתו של סוכן סמוי. הראיות שנאספו כנגד החשודים, תושבי הפזורה ותל שבע, הצביעו על פעילות שלהם בתחום עבירות הרכוש, ייבוא וסחר בהירואין וחשיש. במהלך התקופה הם מכרו לסוכן כ-20 קילוגרם חשיש ו-300 גרם הירואין בעסקאות שבוצעו לאור יום ברחובות העיר.

(צילום: היחידה המרכזית-ימ"ר נגב)
(צילום: היחידה המרכזית-ימ"ר נגב)

במהלך אחד המעצרים בפזורה הבדואית סמוך לכלא באר שבע, החל כלב הסמים למשוך את מפעילו לכיוון רכב שעמד בחצר. בחיפוש נמצא חומר החשוד כסם מסוג חשיש, וכן כסף מזומן. כמו כן נתפסו 18 כלי רכב אשר שימשו את החשודים בביצוע העסקאות לצורך חילוט.

בכיר במשטרת המחוז הדרומי הדגיש כי "הצלחתו של הימ"ר במעצרם ובהמשך בהגשת כתבי אישום נגדם תבוא לידי ביטוי באיכות חייהם של תושבי הדרום". מפקד מחוז דרום, ניצב יורם הלוי, ציין כי: "מעצר של 22 סוחרי סמים שהופללו לאחר פעילות ארוכה של סוכן סמוי משתלב היטב דווקא ביום זה "יום המעשים הטובים". גם זה סוג של מעשים טובים עבור תושבי הדרום והחברה כולה, שאותם עבריינים מחוללי פשיעה נמצאים כעת מאחורי סורג ובריח, הודות לפעילות שוטרי ימ"ר נגב".

[related-posts]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן