ב-16 באפריל יגיעו לארץ כ-22 אנשי צוות, הכולל צלמים ואנשי הפקה וכן שחקנים שיצטלמו לסצנות לסרט סיני. הצוות ישהה בישראל יותר משבוע ויסתייע בשירותיה של חברת הפקה מקומית. אורכו של הסרט יהיה כ-95 דקות, מתוכן לפחות 15 דקות יצטלמו בישראל.
הכוכבת הראשית של הסרט, Zhang Jingchu היא אחת השחקניות המפורסמות והפופולריות ביותר בסין. ב-2007 כיכבה לצד ג'קי צ'אן בסרט "שעת שיא 3". גם בימאי הסרט, Lu Chuan נחשב למוערך מאד במדינה.
בחודש ינואר ביקר בישראל צוות הכנה מטעם ההפקה שקבע את הלוקיישנים לצילומים: תל אביב-יפו, ירושלים וים המלח. הסרט יקרא "Old Cinderella" ועלילתו עוסקת ביחסים רומנטיים בין בני זוג וחשיבותם של ערכי המשפחה. חלק מהותי מן העלילה מתרחש במהלך ביקור תיירותי בישראל של גיבורי הסרט.
משרד התיירות השקיע בסרט ובקידומו יותר מ-300 אלף שקל. לאור נטיית הקהל הסיני להיות מושפע מסרטי קולנוע סיניים, ההנחה היא כי ההשפעה של הסרט שיצולם בישראל תהיה משמעותית עבורו יותר מכל פעילות שיווקית אחרת.
ידוע כי פרויקטים דומים שנעשו במדינות אחרות יצרו עלייה משמעותית בביקוש התיירותי ליעדים אלו. על פי סקר שנעשה בנושא, שמונה מיליון סינים בחרו בשנת 2012 את היעד התיירותי שלהם על פי מקומות בהם צולמו סרטים שבהם צפו.
בהמשך לכך, פועלת לשכת משרד התיירות בסין בשיתוף פעולה עם חברת ההפקה הסינית לקידום ישראל כיעד תיירותי. במסגרת פעולות השיווק הוכרז על תחרות "Connect Israel with Love" בה הפרס הראשון הוא טיול לישראל.
התעניינות עולמית בסרט
קמפיינים נוספים בחודשים מרץ ואפריל יעלו ברשת החברתית הפופולרית ביותר בסין weibo, ויכללו גם ביקור בישראל של כתבים מרשתות התקשורת המובילות בסין.
התעניינות עולמית כבר נרשמה בסרט, כאשר לפני מספר חודשים שידרה רשת CNN ראיון עם הבמאי אודות הסרט ובקרוב צפויה להיות משודרת כתבה גם על צילום הסרט עצמו.
סין היא מדינת מקור משמעותית בתיירות העולמית, עם גידול של כ-20% (בין השנים 2010-2011) בכמות התיירים היוצאים ממנה ליעדים שונים בעולם. בשנתיים האחרונות הגיעו לישראל כ-20,000 תיירים מסין בשנה (2011-2012). משרד התיירות השקיע בשיווק בסין כחצי מיליון דולר, לרבות בסמינרים, בהסכמי שיווק, בתמיכה במשווקים ובסיטונאים וכדומה.
לדברי שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, פוטנציאל התיירות הסינית לישראל רחוק ממיצוי. "בשנת 2013 פריצת שוק זה מהווה את אחד היעדים של המשרד. אין ספק שהשפעת סרט עם כוכבים פופולריים המצטלם בישראל, תהיה גדולה ומשמעותית יותר מפעילות שיווקית חלופית", אמר מיסז'ניקוב.