Skip to content

אל על נערכה להטיס 100 אלף נוסעים בפסח

הוסיפה 30 טיסות בתקופת חג הפסח, החל מ-24 במרץ ועד 3 באפריל. היעדים הפופולריים ביותר לחופשות הפסח הם אירופה הקלאסית - אנגליה, צרפת, ספרד וגרמניה, בנגקוק וארה"ב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ליל הסדר השנה הוא ביום שני בשבוע האחרון של החודש. כתוצאה מכך יכולות הרבה משפחות עם לקיחת יום גשר ביום ראשון להקדים ולצאת לחופשת פסח משפחתית. בהתאם לכך נערכה אל על לקראת החג ולימי חול המועד והוסיפה 30 טיסות בתקופת חג הפסח, החל מ-24 במרץ ועד 3 באפריל. להערכתה היא אמור להטיס במשך ימי החג כ-100 אלף ישראלים.

היעדים הפופולאריים ביותר לחופשות הפסח הם אירופה הקלאסית – אנגליה, צרפת, ספרד, וגרמניה, בנגקוק וארה"ב. היעדים המובילים בהזמנות לפסח באמצעות אתר אל על הם :פריז, רומא, אמסטרדם, מילאנו, ברצלונה וברלין.

משפחות עם ילדים

על פי בדיקת פרופיל הנוסעים מתברר, כי רוב הטסים בחופשת החג הם משפחות עם ילדים וזוגות, שזה מאפיין קלאסי של חופשות החג. ימי השהייה נעים בין 4 -7 ימים באירופה וכ-8 -14 ימים בארה"ב ובצפון אמריקה.

מענה לביקושים הגבוהים בקווים מבוקשים במשך הפסח. אל על
מענה לביקושים הגבוהים בקווים מבוקשים במשך הפסח. אל על

"אל על ממשיכה לנהוג כחברה הקשובה לרצון לקוחותיה ופועלת במטרה לתת מענה לביקושים הגבוהים בקווים המבוקשים במשך הפסח. אל על רואה בתנועת הנוסעים לישראל וממנה את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה ולכן תגברנו גם השנה את לוח הטיסות לקראת החג. השנה אל על מציעה חבילות נופש אטרקטיביות הכוללות טיסה ומלון היוצרות יתרון בהזמנת מוצר נופש כולל- מצד אחד טיסה סדירה ומצד שני מחיר אטרקטיבי", אמר דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן