Skip to content

ברמת השרון הנזקקים יקבלו ירקות ופרחים

בזכות שיתוף פעולה בין חקלאים מרמת השרון לרבה של העיר, הרב יעקב אדלשטיין, החל מהשנה יחולקו למשפחות נזקקות בעיר עודפי התוצרת חקלאית, ולצידם גם פרחים של מגדלים מקומיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוזמה חדשה וטרייה ברמת השרון. עודפי תוצרת חקלאית יאספו על ידי נציגי רבה הראשי של רמת השרון, הרב יעקב אדלשטיין, ויחולקו למשפחות נזקקות בעיר. כארבעת אלפי דונמים של חקלאות ברמת השרון, אשר בהם מייצרים החקלאים המקומיים  בעיקר תות שדה, אבוקדו, תפוזים, כרוב, פטרוזיליה, כוסברה, סלק ,גזר ופרחי נוי.

הרב יעקב אדלשטיין ויו"ר הוועדה החקלאית ברמת השרון אביעם גפני (צילום: פרטי )
הרב יעקב אדלשטיין ויו"ר הוועדה החקלאית ברמת השרון אביעם גפני (צילום: פרטי)

כעת, בזכות שיתוף פעולה בין רבה הראשי של רמת השרון, הרב יעקב אדלשטיין, לנציג החקלאים אביעם גפני, יתאפשר להם לתרום לנזקקים עודפי תוצרת באיכות גבוהה למשפחות נזקקות מהעיר. במסגרת הפרויקט, נציגי הרב אדלשטיין ידאגו לאיסוף, מיון ואחסון של עודפי התוצרת החקלאית מהשדות ברמת השרון, כאשר מי שירכז ויפקח על הלוגיסטיקה והתיאום מול החקלאים יהיה עוזרו האישי של הרב, נפתלי סמולר.

היוזמה מבית הרב התקבלה אצל החקלאים בזרועות פתוחות, ובישיבת הוועדה בחקלאית של רמת השרון שהתקיימה באחרונה אושר הפרויקט פה אחד ללא מתנגדים ע"י כל חברי הוועדה. לפרויקט יצטרפו בעלי משתלות בעיר, שיוסיפו לסל הירקות מהתוצרת המקומית גם זר פרחים.

יו"ר הוועדה החקלאית של רמת השרון, אביעם גפני, ציין כי "בכל מקום שאפשר לעשות טוב למען הזולת, חקלאי רמת השרון ישמחו לסייע, בפרט לאור חג הפסח שבפתח".

הרב יעקב אדלשטיין אמר, "אנו מוסרים את תודתנו לחקלאים היקרים מרמת השרון, שהתגייסו באופן מיידי לפרויקט החשוב. היוזמה מהווה נדבך נוסף בחיזוק ערכי הערבות ההדדית בקהילה החמה בישוב ומטרתו להביא לכך שלא יהיה בית ברמת השרון שיידע מחסור".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן