Skip to content

חדש: אופנועים וטרקטורונים חדשים בישראל

חדש בישראל: פולריס סקרמבלר 850 וריינג'ר 900, אופנועי KTM דגמי DUKE 390 , ADVANTURE 1190 , DUKE 690 R ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"מוטוספורט" מקבוצת דוד לובינסקי מדווחת על עלייה של 31 אחוז במכירות של המותג "פולריס". במהלך שנת 2013 תשווק "מוטוספורט" בישראל דגמים חדשים: סקרמבלר 850 וריינג'ר 900, וכלי תפעולי חשמלי מתוצרת Marshell.

רון פת, מנכ"ל חברת מוטוספורט: "בשנת 2012 'פולריס' המשיכה להוביל את שוק הטרקטורונים ורכבי ה-SXS. כבר מספר שנים ש'פולריס' הוא מותג ה-SXS הנמכר ביותר בישראל. השנה הוא גם מותג הטרקטורונים הנמכר ביותר בארץ. זו זכות גדולה לעבוד עם יצרן חדשני שנמצא תמיד צעד אחד לפני התחרות ומוציא לשוק מספר דגמים חדשים כל שנה, המובילים בתחומם".

סקרמבלר 850: הכלי הספורטיבי הראשון ש"פולריס" משווקת בנפח מנוע של 850 סמ"ק, כלי ספורטיבי עם יכולות ביצוע מרשימות.
נתונים: נפח מנוע 850 סמ"ק, 4 פעימות דו צילינדר,מוזרק,
אבזור: לוח מכוונים דיגיטלי הכולל מד מהירות, מרחק, שעון שעות, מצב תיבת הילוכים ועוד

ריינג`ר 900: הכלי החזק ביותר של פולריס במשפחת הריינגרים עם נפח מנוע של 900 סמ"ק שמעניק גם ערך מוסף כרכב טיולים מפנק.
נתונים: נפח מנוע 975 סמ"ק, 4 פעימות דו-צילינדר מוזרק,התנעה חשמלית
אבזור: לוח מכוונים דיגיטלי הכולל מד מהירות, מרחק, שעון שעות, מצב תיבת הילוכים ועוד

כלי תפעולי חשמלי מתוצרת Marshell ,יצרן רכבים חשמליים הגדול ביותר בסין.
הכלים נמכרים בכל המדינות בעולם והם בעלי אישור CE (תקן אירופי). הסוללה, המטען והקונטרולר (המחשב האחראי על ניהול צריכת החשמל) נרכשים מיצרנים איכותיים מארצות הברית. קהל היעד לכלי רכב חשמלי זה הוא חקלאים (עבודות סיור ופיקוח), מפעלים, מושבים, קיבוצים ועוד.
אפיוני הרכב: מהירות מרבית 20 קמ"ש ורדיוס פנייה 3 מטרים. משקל עצמי 290 ק"ג ומסיע 2 נוסעים (נהג + 1).

כמו כן, מוטוספורט מציגה עלייה מרשימה של 20 אחוז במכירות האופנועים (KTM & Husaberg) של 2012 לעומת 2011, ומציגה דגמים חדשים של אופנועי  KTM.

רון פת, מנכ"ל חברת מוטוספורט: "בשנת 2012 הפכה KTM ליצרנית האופנועים האירופאית הגדולה ביותר, והיתה לכך השפעה גם על ישראל כמובן. בארץ אנו רואים בשנים האחרונות התחזקות מרשימה של המותג, והוא רושם גידול במכירות משנה לשנה. בשנה הקרובה אנו צופים שהמותג ימשיך להוביל את שוק האנדורו, ימשיך להגדיל נתח שוק בתחום הכביש, ולשני תחומים אלו תתווסף פעילות משמעותית של אופנועי המוטוקרוס ואופנועי ילדים תחת חוק הספורט המוטורי".

מוטוספורט, מי שהובילה את הספורט המוטורי בשנים האחרונות בישראל ומחזיקת קבוצת המרוצים הגדולה בארץ תמשיך להוביל ולקדם את ענף אופנועי המרוצים המתפתח בליין הדגמים RACE READY בעלי רישוי תחרותי (רישוי אפור) הגדול בישראל.

Mini-Bike's – אופנועי קצה לילדים ובני נוער בנפחים 50,65,85 סמ"ק דו-פעימתיים, המותאמים לכל גיל וגובה רוכב.
SX – 6 דגמי מוטוקרוס 4 פעימות ו-2 פעימות בנפחי 125, 150, 250, 350 ו- 450 סמ"ק.
Enduro – בתחום האנדורו מציגה KTM לא פחות מ- 16 דגמי אופנועים בנפחים 125 סמ"ק ועד 500 סמ"ק ו-HUSABERG בסדרת דגמים חדשה בנפחים 125 ועד 450 סמ"ק.
SuperMoto – לענף הסופרמוטו נכנס שחקן חדש ומקצועי – דגם ה-SMR 450 , אופנוע הסופרמוטו המקצועי של KTM שאמור לכבוש את צמרת טבלת הליגה.

במהלך חודש מאי או יוני צפוי להגיע לארץ ה-DUKE 390, אופנוע לרוכבים מתקדמים המבוסס על גרסאות הדיוק 125/ 200 עם עיצוב יפהפה, מנוע חזק מאד ועתיר ביצועים. הדגם כולל מנוע 375 סמ"ק חד צילינדרי, עם 2 גלי זיזים עיליים, 4 שסתומים, מייצר 43 כ"ס בגרסה הלא מוגבלת ו- 32 כ"ס בגרסה המוגבלת – דרגת רישיון נהיגה A1. כמו כן ראוי לציון מנוע בעל תכנון קומפקטי ומשקל עצמי קל מאד של 36 ק"ג התורם למשקל עצמי קל מאד – 139 ק"ג.

באפריל השנה יגיעו לארץ דגמי ה- ADVANTURE 1190 בשתי גרסאות – רגילה ו- R. האדוונצ'ר הוא אופנוע תיור משולב – כביש/שטח, פאן-דורו. אופנוע בעל טכנולוגיה מתקדמת ביותר, ורמת אבזור הגבוהה בקטגוריה, שאמור לספק חווית רכיבה יוצאת דופן בשטח ובכביש. דגם ה-Adventure 1190 כולל עיצוב בצבע כתום או אפור, מנוע חזק בעל 150 כו"ס בתצורת V, מבוסס על המנוע של ה- RC8R, מערכת עם שני מצתים לצילינדר המאפשרת בקרה טובה יותר על כוח המנוע, חיסכון בדלק והפחתה בפליטת מזהמים. משקלו הוא מהקלים בקטגוריה – 230 ק"ג. טווח נסיעה מוגדל תודות לשילוב של משקל קל, מנוע חסכוני מאוד ומכל דלק של 23 ליטר. דגם ה- Adventure R – גרסת השטח בעל משקל עצמי של 235 ק"ג ושלדה קשיחה ותקן הריתוכים המחמיר ביותר.

במהלך החודש יגיע לישראל הדגם DUKE 690 R, גרסה ספורטיבית ומאובזרת של ה-DUKE 690 הרגיל, אופנוע NAKED, ספורטיבי ומאובזר ביותר שאמור לספק חוויית רכיבה יוצאת דופן. זהו אופנוע  קל מאוד (פחות מ- 150 ק"ג), וחסכוני בדלק.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן