Skip to content

תחזית אסטרולוגית: מרץ המשוגע וקולות מלחמה

מרקורי עכשיו בנסיגה והשבעת ממשלה בתקופה כזאת מבטיחה כאוס וחוסר יציבות. לקראת סוף החודש צפויים ימים אלימים המאיימים על שלום האזור והעולם כולו, לכן קשה לדעת אם אובמה אכן יגיע. ואילו את איומיו של דיקטטור צפון קוריאה, קים ג'ונג און, כדאי לקחת ברצינות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אסטרולוגית, מטאורולוגית והיסטורית, חודש מרץ לא נחשב ליציב, ובמיוחד השנה כשגם זכה בנסיגת מרקורי במזל דגים ובהתקבצות חמש פלנטות במזל דגים: השמש, מולד ירח, מרקורי, מרס, ונוס ונפטון. אלה מבשרים הפעם סיום תקופה נאיבית והתפכחות לקראת תקופה חדשה. ועדיין מרקורי בנסיגה, רשמית עד ה-17.3. השבעת ממשלה בזמן נסיגת מרקורי מבטיחה כאוס מרגע לידתה ועד סופה הכאוטי והבלתי נמנע.

לכן גם קשה לדעת אם נשיא ארה"ב, ברק אובמה, אכן ינחת ב-20.3. עד שלא נראה אותו בפתח המטוס בתאריך המדויק שנקבע יהיה קשה להיות בטוחים בכך. ביום זה המפה מייצרת היבט של מתח שיא על ידי מרובע ביחסים בין ירח, מאדים ואורנוס, הצמודים במזל טלה ופלוטו בגדי. מרובע זה מבטיח ויכוחים, אי הסכמות, מתח וקשיים ביטחוניים גדולים. נושא הביטחון יאיים כבר מספר ימים לפני הגעתו הצפויה של אובמה, והשאלה היא האם זה לא יגרום לשינוי תכניותיו מחשש איום על חייו.

מפה אסטרולוגית של נתניהו
מפה אסטרולוגית של אובמה

 ימים אלימים לקראת סוף החודש, ואולי גם איום למלחמת עולם 

היבטי החודש מזגזגים ומתעתעים והכול יכול לקרות, במיוחד כשב-13.3 כוכב מרס (מאדים) מגיע לביקור במזל טלה. זהו מקומו הטבעי, כי מרס-מאדים שולט במזל טלה ובעצם מגיע לביתו, שם הוא מרגיש נוח כשהוא חופשי, משוחרר, אגרסיבי, ספונטני ומהיר בתגובותיו. אך הפעם מעבר לאנרגיה השוצפת הטבעית שלו, ממתינים למרס כמה מהמורות קשות במפגשו עם אוראנוס ב-20.3 ועד ה-28.3 בהיבט קשה לפלוטו. הימים הללו ייחשבו לאלימים ומאיימים במיוחד, ואפשר להגיד שכבר שנים רבות לא ראינו מקבץ אלים
כל כך.

אובמה בוא לכיכר
יוזמה בפייסבוק: אובמה בוא לכיכר (צילום מתוך קבוצת הפייסבוק)

לא בטוח שמדובר רק בבעיות ביטחוניות מקומיות כמו השטחים, גבול סוריה, לבנון, מצרים וירדן ומה שאנחנו מכנים "האביב הערבי" שעלול לגעוש עד ה-21.3 (פרוץ האביב) ביתר שאת. אלא שאנחנו נכנסים לעידן חדש. זה אולי ייתפס כהזוי לרבים, אבל מרץ 2013 מסמל את חודש תחילת האיום למלחמת עולם שלישית. האיום עומד באוויר ועלול להפתיע את כולנו. מרץ רק מבשר את יריית הפתיחה. אם מדובר באיומים והפגנת כוח צבאית בנקודות אסטרטגיות, לא הייתי מקלה ראש למשל באיומי צפון קוריאה,
כשמנהיגה קים ג'ונג און משלב במפה שלו אישיות פתולוגית מהזן הישן והמוכר, השייך
למאה הקודמת.

קים ג'ונג און מסוכן לעולם

לאחר צפייה במפת האיש, הבנתי שחייבים לקחת אותו ברצינות והוא לא מאיים על מנת להרשים. קים
ג'ונג און מלא בביטחון עצמי מופרז עם נטייה להמר על טיפשותם של האחרים, ויש בו מידת אכזריות גבוהה מאוד. המפה שלו קשה בעוצמתה והיא שילוב חזק של מזלות גדי-עקרב-קשת, המזכיר שני אישים: אחמדינגא'ד וסטאלין. המשותף ביניהם זה הפנטזיה והביטחון העצמי הארוגנטי שמזלזל באחרים, שבא ממזל קשת; העוינות, שנאה ואכזריות ממזל עקרב; והחלק המעשי קר ואינטרסנטי שבא ממזל גדי.

המפה של קים ג'ונג און מסמלת קוטביות עם יכולת מעשית. כשהנחתי את המפה שלו סביב המפה של אובמה, היה ברור ששליט צפון קוריאה רואה באובמה את הבעיה הכי גדולה שלו. הוא מרגיש
הצדקה לאיים והוא גם מסוגל לתקוף. הגיע לשכונה העולמית אדם שכללי המשחק שלו שונים מאוד והוא יעשה כל מה שבא לו. אמנם הוא ערמומי ואינטרסנטי, מה שלעיתים מתחבר לתכונה של פרגמטיות, אבל ניכרים באישיותו שילוב המגלומניה עם הפנטזיה ובוודאי עם הפרנויה, שהזכירה לי את המפה של סטאלין.

הוא מהאנשים "המשחקים לבד" בכללי משחק משלו, ולא משתף פעולה אלא לצרכי ניצול סיטואציות ומצבים. למרות גילו הצעיר, ואולי בגלל גילו, הוא מסוכן ועלול לסבך את העולם במלחמת עולם עתירת נפגעים. הפלוטו של קים ג'ונג און בעקרב, יוצר היבט של 90 מעלות למרקורי של אובמה באריה (פער מנטלי ותיעוב המנטליות של אובמה). השבתאי של ג'ונג און בעקרב ב-90 מעלות לשמש של אובמה באריה, והוא רואה בו סוהר שנוטל ממנו חופש (סנקציות כלכליות). המרקורי של ג'ונג און בגדי מול ונוס של אובמה במזל סרטן, והעימות עלול להיות בלתי נמנע.

הצורך של אובמה בשלום עולמי משחק לידיים של מטורף שלא יבחל בשום דרך כדי להשיג שליטה גדולה יותר, ובעיקר תחושת העלבון הצורב שהוא חש נגד הסנקציות. הוא האיש המחליט, להבדיל מאחמדינג'אד שעדיין חייב דו"ח לשלטון האייתולות.

מפה אסטרולוגית של קים ג'ונג און
מפה אסטרולוגית של קים ג'ונג און

סכנה לפיגועים מפתיעים וגם למלחמה מקומית העלולה להתפשט

שנת 2013 מסמלת משבר עולמי נוסף, החל מהנושא הכלכלי המתקשר בדרך זו או אחרת לעידוד ההתחמשות הגרעינית, איומים של גופי טרור שיתאחדו וסכנות של אירועי טבע קיצוניים רבים מהרגיל (רעידות אדמה והתפרצויות הר געש). התקופות המסמלות את שיאי נקודות המשבר בעולם הן: ב-21 במרץ עד ה-29 במרץ, ב-23 ביולי עד ה-30 ביולי וב-21 בדצמבר ועד ל-27 בדצמבר. האוויר יהיה אז רווי בסכנות של איומים בשליחת טילים גרעיניים והתחמשות בלתי פוסקת של פצצות גרעיניות.

אם נחזור לרגע מסכנת מלחמת עולם המאיימת לעבר מחוזותינו, השבוע האחרון של מרץ יהיה קשה ותוקפני באזורנו ומבטיח נפגעים רבים. כל זה נובע מסכנות של פיגועים מפתיעים, סכנת מלחמה מקומית העלולה להתפשט למלחמה אזורית, והידרדרות יחסים בשטחים עד סכנת אינתיפאדה מתמשכת.

נתניהו ואובמה, אין מכנה מנטלי משותף

ונוס במפה של אובמה, הממוקמת על האורנוס של נתניהו (בית השותפויות), מדברת על יחסים בלתי יציבים עם תיעוב בסיסי. אין מכנה מנטלי משותף בין השניים. נתניהו במפה שלו מסמל גישה שמרנית, הוא מקובע בדעותיו ופחדיו משתקים אותו. אובמה עם אופק הדלי שלו הוא בעל פתיחות מקסימלית ומוכן ללמוד כל יום משהו חדש. השמש של אובמה בבית 6 והוא רואה בעבודתו שליחות וצורך לשרת את העולם כולו. השמש של נתניהו בבית 11 והוא עסוק בתדמיתו וכוחו האישי. הם לא מתנהלים באותו מישור ומרחב. אך אולי קשה מכל הוא ששבתאי של אובמה במזל גדי צמוד ליופיטר של נתניהו גם בגדי בבית 2  שהוא בית הכספים.

נתניהו רוצה רק לקבל, לקחת ולא לתת כלום. השבתאי של אובמה מניח גבולות נוקשים והוא יחלק סוכריות אך ורק תמורת נתינה של נתניהו. אלה הם יחסי גבולות שאינם נסבלים בעיני נתניהו ואין  מניפולציה וחולשה שהוא לא ינצל על מנת לקבל יותר. מוכרחים לומר שאם יחסי נתניהו אובמה היו הבעיה היחידה של נתניהו, אז הוא היה שורד בקלות תקופה זו. אבל חודש מרץ והמשכו גם אפריל, מסמנים בשבילו תקופה מסובכת מהרגיל.

נתניהו ואובמה, אין מכנה מנטלי משותף
נתניהו ואובמה, אין מכנה מנטלי משותף

נתניהו מותקף והממשלה מקרטעת

במפה שלו, נתניהו נראה כמו שמעולם לא נראה, מותקף מכל כיוון עם חוסר ביטחון משווע וקושי להאמין בנפש אחת סביבו. זה עלול להתבטא בחוסר אמון בכל שותפיו אם בכלל יצליח לבנות קואליציה, כשכל אירוע יטלטל את הממשלה. גם יחסיו עם חברי מפלגתו ירעו ויהיו מי שירגישו נפגעים מכל הרכב ממשלה
שיהיה.

נתניהו נכנס לישורת האחרונה והקשה מכל ואולי הבלתי אפשרית, כי עליו יהיה להתנהל עם ממשלה מקרטעת וחסרת ניסיון, הסובלת מיחסים טעונים מאוד. וכל זה כשברקע כבר מתרחשת סכנת מלחמה באזור ו/או מצב נפיץ במיוחד, בין אם מדובר ברצף אירועי טרור/אינתיפאדה או בסכנת מלחמה ממשית העלולה להסתבך מיום ליום, כשעליו לתת מענה אמיתי לאירועים המסכנים את קיומנו.

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ                                  www.pninastro.com

4 Comments

  1. פנינה כץ
    14 במרץ 2013 @ 6:52

    גד תמרי
    אני לא ממליצה אף פעם לאנשים מה לעשות בכספם. לעומת זאת ממליצה לך לקרוא את הכתבה הזאת שנכתבה
    בראשית אוקטובר 2012 בבלוג שלי בנושא כלכלי והיא עדיין אקטואלית מאוד.
    http://www.pninastro.com/406/

  2. דורון אורסיאנו
    13 במרץ 2013 @ 16:45

    כרגיל מרתק כל כך,מעניין,מעורר בי המון מחשבה
    זו תקופה כל כך מאתגרת בשביל כל אזרחי העולם.
    תקופה שמביאה את כולנו לשינוי בלתי נמנע!!!
    תודה פנינה

    • פנינה כץ
      17 במרץ 2013 @ 7:45

      היי דורון
      תודה רבה. כמו שאני מכירה את עמי המחשבות העיקריות מתעוררות כשהאירועים מתחילים. אולי זו הדחקה טבעית ואנושית שאם לא כך היינו נמנעים ממצבים קריטיים רבים.

  3. גד תמרי
    12 במרץ 2013 @ 15:16

    אז מה את מציעה, פנינה: האם לצאת מהבורסה עכשיו?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן