Skip to content

עמי אראל פורש מתפקיד מנכ"ל דסק"ש

שישמש בתפקיד 13 שנה. ימשיך לשמש בתפקידיו - יו"ר סלקום, סגן יו"ר מכתשים אגן וימונה דירקטור בשופרסל. ליאור חנס יו"ר כור ימונה למנכ"ל דסק"ש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
עמי אראל. ממשיך לשמש בתפקידים בכירים בקבוצת אי.די.בי
עמי אראל. ממשיך לשמש בתפקידים בכירים בקבוצת אי.די.בי

מנכ"ל דסק"ש עמי אראל הודיע על כוונתו לפרוש מניהול דסק"ש במועד פרסום הדו"חות הכספיים של החברה לשנת 2012. אראל ימשיך לשמש בתפקידיו בחברות התפעוליות המרכזיות של דסק"ש – יו"ר סלקום, סגן יו"ר מכתשים אגן וימונה לדירקטור בשופרסל.

יו"ר קבוצת אי.די.בי ויו"ר דסק"ש נוחי דנקנר הביע את הערכתו הרבה לפעילותו של עמי אראל בקבוצה במשך 13 שנים ואמר כי הוא שמח על כך שעמי אראל ימשיך לפעול בתפקידי ניהול מרכזיים בחברות התפעוליות החשובות של הקבוצה.

"אני שמח להמשיך, כפי שסיכמנו נוחי ואני, בתפקידיי בחברות התפעוליות של דסק"ש. אינני רואה בשינוי תיפקוד זה פרידה, ולפיכך, אני שומר את מילות הפרידה לעיתוי הנכון, שאני מקווה שיהיה בעוד שנים רבות נוספות של עבודה משותפת עם נוחי ועם כל חבריי בדסק"ש ובקבוצת אי.די.בי", אמר עמי אראל.

"עמי אראל עבורי הוא לא רק מנהל מצוין אלא גם חבר. אני מודה לעמי על 13 שנים, שבהן הוביל את דסק"ש להישגים עסקיים רבים אל מול אתגרים גדולים. כמו שעמי אמר, אלו אינן מילות פרידה. עמי לא עוזב את משפחת אי.די.בי. הוא נשאר בעמדות מפתח בחברות התפעוליות המרכזיות שלנו ואני משוכנע שנמשיך ליהנות ממנו עוד שנים רבות", ציין נוחי דנקנר.

ליאור חנס. ישמש מנכ"ל דסק"ש ויו"ר כור
ליאור חנס. ישמש מנכ"ל דסק"ש ויו"ר כור

דנקנר הודיע כי הוא מתכוון להמליץ לדירקטוריון דסק"ש למנות את יו"ר כור, ליאור חנס, למנכ"ל דסק"ש. חנס, ששימש בעבר משנה למנכ"ל אי.די.בי פיתוח ואחראי על הפעילות הבינלאומית של הקבוצה בלונדון, ימשיך במקביל גם בתפקידו בכור. "ליאור עובד איתי כבר 14 שנים ואף כיהן במגוון תפקידי ניהול בכירים בקבוצת אי.די.בי", אמר דנקנר, "אני סומך עליו, בזכות הניסיון והמקצועיות שהוא מביא עמו, שיצעיד את דסק"ש להישגים עסקיים משמעותיים נוספים אל מול האתגרים הניצבים בפניה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן