Skip to content

הזוכה בהאקתון של וויקס: Weddingram

חברת הסטארט-אפ הישראלית WIX קיימה בסוף השבוע האחרון מרתון תכנות פתוח לקהל המפתחים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המונח "האקתון" (באנגלית: "hackathon"), הוטבע לראשונה בשנת 1999 ונוצר מחיבור של שתי המילים hack (בהקשר המשחקי, המחקרי והיצירתי של תחום המחשבים ולא בהקשר הפלילי) ו- marathon (מרתון). מחיבור המילים ניתן להבין גם את מהותו של ההאקתון: ריכוז של צוותי מפתחים במתחם אחד למשך זמן מוגדר לשם יצירת מוצר בהתאם להנחיות של מארגני האירוע.

צילום: יח"ץבסוף השבוע האחרון השתתפו 120 מפתחים, מעצבים ומנהלי פרויקטים בהאקתון הראשון שיזמה חברת וויקס (WIX) במשרדי החברה בתל אביב. במהלך 72 שעות רצופות פותחו 32 אפליקציות חדשות עבור ה- APP MARKET, שוק האפליקציות שאותו השיקה החברה למשתמשיה באוקטובר האחרון.

בתום האירוע הוכרזה אפליקציית Weddingram כזוכה. זוהי אפליקציה שמאפשרת שיתוף תמונות מחתונות ואירועים ישירות לתוך אתר הוויקס של המשתמש. צוות הפיתוח המנצח זכה ב- 1,000 $ במזומן או לחילופין – חדר עבודה במשרדי וויקס ובמנטור אישי לשלושה חודשים.

צילום מסך של האפליקציה הזוכה במקום הראשון - Weddingram. צילום: יח"ץ
צילום מסך של האפליקציה הזוכה במקום הראשון - Weddingram. צילום: יח"ץ

אפליקצית Voicio, המאפשרת יצירת קשר טלפוני מיידי בין הגולש לבעל האתר, זיכתה את מפתחיה ב-500 $. אפליקצית EZanalytics, המאפשרת לקבל נתונים סטטיסטים על התנועה באתר באופן פשוט, זיכתה את מפתחיה ב-250 $ וכך גם אפליקצית Pinterest Feed, המאפשרת שילוב של עמודי הרשת החברתית הפופולרית באתרים בקלות.

כל מפתחי האפליקציות יזכו לשמור על 70% מהרווחים שיתקבלו מהתקנת האפליקציה.

בעקבות הצלחת המהלך מתכננת WIX  לערוך האקתון נוסף ברבעון הבא.

האקתון – לא רק בוויקס: בשבוע שעבר התקיים במרכז הצעירים בחיפה האקתון בן 54 שעות – Startup Weekend Haifa. ההאקתון, שמשך יזמים, צעירים וסטודנטים רבים, הוא חלק מאירוע Startup Weekend הבינלאומי, שמתקיים במקביל בערים רבות ברחבי העולם. אירועים קודמים שהתקיימו במסגרת זו בחיפה וברחבי הארץ, זכו להצלחה רבה.  

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן