Skip to content

לקראת פסח: מתנות לחג במחירים נוחים

שלוש משימות נדרשות מכל אדם בוגר בהתקרב החג: לנקות את הבית, לפצוח בדיאטה ולקנות מתנות • אנחנו כאן כדי לעזור לכם במשימה השלישית והחשובה מכל, עם 18 מוצרים המתחלקים ל-3 קטגוריות מחיר • שיהיה חג שמח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עד 50 שקל

בין האביזרים הרבים שמציעה רשת האופנה והאקססוריז TOP TEN, מצאנו את הכובע הזה. הוא פונה לנשים, כמובן, והוא מתאים במיוחד לקיץ החם שמגיע תכף לאחר החגים.

39.9 שקל. להשיג בסניפי הרשת.

הגננים שבינינו, בין אם הם מטפחים כמה עציצים במרפסת או חצר פורחת בבית, עשויים מאוד לאהוב את המשפך הזה, המעוצב בסגנון של פעם.

50 שקל. להשיג בסניפי הרשת ובחנויות כלי בית.

שעונים הם פריט חובה בכל בית. מי שאוהבת את הטרנד הפרחוני-רומנטי תהנה מהשילוב בין הפריט הפונקציונאלי לעיצוב האסתטי שלו.

30 שקל. להשיג בהרמוניה.

המתנה הזו מיועדת עבור נשים חובבות טיפוח. מדובר במארז מתנה של Dove, הכולל תחליב רחצה להזנה עמוקה, שמפו לשיער רגיל, דאודורנט ספריי וקרם ידיים לעור רגיל, כולם בגודל רגיל.

50 שקל. להשיג בנקודות המכירה.

עבור הילדים הקטנים, תוכלו לרכוש כמתנת אפיקומן את אחד ממשחקי המים והאמבטיה של משחקי יצירה, כגון המתנה שבתמונה המאפשרת ליצור חותמות גם בסביבה רטובה.

מ-40 שקל. להשיג ברשתות הצעצועים.

המשחקים שיוצרת מיכל לאופר מבוססים על הרעיון "כשאנחנו נותנים אנחנו מקבלים בחזרה". כאן מגיע המשחקים – "נתת קיבלת" – הכוללים משחק רביעיות לבני 6 ומעלה, משחק זכרון לבני 2-8, סולמות ומורדות לבני 4 ומעלה ועוד.

49.9 שקל. להשיג בסטימצקי, צומת ספרים, הפנינג, הפיראט האדום, עידן 2000 ובחנויות משחקים.

.

עד 120 שקל

חובבי הטיולים ישמחו לקבל לקראת עונת האביב את אחד הכרכים מסדרת "מעיין לכל יום – 365 פלגי מים, מעיינות ובריכות" של דוד וערן גל-אור מ"מסלולים > להתאהב בארץ מחדש". זו מהדורה שניה ומשופרת של הסדרה שתקח אתכם גם בקיץ למקומות רטובים.

112 שקל. להשיג בחנויות ספרים, בחנויות טיולים וב-www.maslulim-israel.co.il.

 

Arigato הוא שם הניחוח החדש שרקחה רשת ללין, הבא לידי ביטוי בסדרת מוצרים חדשה. השילוב של אורכידאה, ענבר ומנדרינה נוכח במוצרים דוגמת קרם גוף, בושם לגוף, בושם לחדר, דיפיוזר ונר ריחני.

60-110 שקל. להשיג בסניפי הרשת.

 

המתנה הזו מיועדת לגברברים חובבי המוצרים של המותג Crèma men. מדובר במארז מתנה הכולל בתוכו שמפו וג'ל רחצה במוצר אחד, ג'ל גילוח, ג'ל לאחר גילוח ודאודורנט ג'ל, כולם בגודל רגיל.

60 שקל. להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות.

 

העולם הדיגיטלי לא לקח מאיתנו את הצורך לפתח תמונות טובות במיוחד. בביתילי מצאנו אלבום תמונות מתאים, המעוצב בסגנון רטרו.

69 שקל. להשיג בסניפי הרשת.

 

חובבי המוזיקה לא מסתפקים ברמקול המובנה בסמארטפון. עבורם השיק המותג Universe רמקול המתחבר לכל הנגנים החדשים ומציע בצד השמעת המוזיקה גם תצוגת שעה בתאורת לד ורדיו.

119 שקל. להשיג ברשתות ובחנויות מתמחות.

למרות הכל, עוד לא נס לחו של זר פרחים יפה כמתנה לחג. הזר הזה, המבוסס על פרחי הקאלה, יתאים לארוחת חג חגיגית.

99 שקל. להשיג בזר פור יו, ב-5444*, 1-700-500-800 וב-www.zer4u.co.il.

.

עד 200 שקל

הגדה של פסח היא פריט חובה בחווית חג הפסח. עבור המקפידים על השימוש בהגדה, זו של חדד כסף טהור תהיה מתנה הולמת – מדובר בהגדות מאוירות הכרוכות בעור ובכסף.

130-180 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

מותג השעונים השוויצרי, סווטש, מציע שעונים למבוגרים כמו גם לילדים. לקטנים אפשר לרכוש שעון מסדרת פליק פלאק המאויירת, המגיעים בעיצובים המתאימים חלקם לבנים וחלקם לבנות.

195 שקל, להשיג בסניפי סווטש, אימפרס ובנקודות מכירה נוספות.

כפכפים הם פריט חובה בעונה החמה, והכפכפים של הוויאנס הפכו לפופולאריים, הודות לעיצובים המגוונים שלהם. כאן אפשר למצוא כפכפים לכל טעם, כולל המיוחדים שבתמונה.

159 שקל. להשיג בסניפי הוויאנס, מגה ספורט, ריקושט ובחנויות נעליים.

"מעצבים אירוח" יכולה להיות מתנה מצויינת לכל מי שאוהב לארח ומחפש רעיונות יצירתיים לטובה העניין. הספר של גלית ריס מציע 27 הצעות לאירועים מעוצבים, מחגיגות רישיון הנהיגה של הילד וכלה בחגיגה ליום העצמאות.

128 שקל, להשיג בחנויות הספרים.

מארז "ארוחת בוקר לשנים" הוא מתנה נפלאה לזוג. המארז כולל 2 קעריות קרמיקה פרחוניות, 2 מאגים פרחוניים, ספר מתכונים לארוחת בוקר, חליטות צמחים ופירות בקופסת פח מעוצבת, מגבת מטבח צבעונית וקונפיטורת תפוחי עץ וקינמון, והכל בקופסה מעוצבת.

176.10 שקל. להשיג בסניפי פוקס הום.

האוזניות של Coloud, הנמכרות גם בצבעי כחול, שחור, סגול, כתום ולבן, מתאימות גם לשמיעת מוזיקה וגם לניהול שיחות בסלולרי, הודות למיקרופון מובנה ושלט לניהול שיחות.

200 שקל. להשיג בדינמיקה סלולר.

..

חג שמח !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן