Skip to content

אזרח זר פרץ לבית ותקף את יושביו. האב השתלט עליו

החשוד ניסה לגנוב טלפון סלולארי בבית ביד אליהו ובדרך נכנס גם לחדר הילדה בת השמונה שהתעוררה וזעקה לעזרה. האם שניסתה לגונן עליה נדקרה בסכין והאב השתלט על התוקף, פצע אותו באורח קשה וקשר אותו עד לבוא המשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזרח זר מסודאן חשוד כי פרץ בסביבות השעה חמש לפנות בוקר (רביעי) לבית בשכונת יד אליהו בתל אביב וניסה לגנוב את הטלפון הסלולארי של אם המשפחה. אחר כך נכנס לחדרה של הילדה בת השמונה שישנה בחדרה. זו התעוררה ופרצה בבכי. האם שהתעוררה מהרעש, ניסתה להגן על הילדה והפורץ חשוד כי תקף אותה ופצע אותה בסכין באזור הבטן. אז התעורר גם אב המשפחה, תקף את הפורץ, הצליח להשתלט עליו, פצע אותו באורח קשה וקשר אותו עד לבוא המשטרה. נפתחה חקירה.

(צילום: משטרת ישראל)
(צילום: משטרת ישראל)

בשלב הראשון סברה המשטרה כי הפורץ תקף את הילדה, אך לדברי חובש מד"א שהגיע למקום, הילדה לא נפגעה בגופה. האם, לעומת זאת, נפצעה באורח קל מדקירת סכין באזור האגן. שתיהן פונו לבית חולים וולפסון להמשך טיפול ולבירור נסיבות המקרה. הפורץ נפצע קשה ונזקק לטיפול רפואי. הוא פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא מונשם ומורדם. האב, שכפי הנראה מתמחה בתורות לחימה, נשאל ממה נפגע הפורץ והשיב "טפלו בו כאילו התנגש בכוח בקיר ברזל".

צוות של משטרת השכונות, בראשות סנ"צ אלון מגן, הגיע למקום ופתח בחקירה. תושבי השכונה, שהשמועה על הפריצה והתקיפה הגיעה לאזניהם, התאספו הבוקר סביב הבית ביד אליהו ומחו על אזלת ידה של המשטרה. "בסוף זה ייגמר ברצח", אמר אחד התושבים. במשטרה חוששים עתה מליבוי מהומות בדרום העיר, כפי שאירע לפני כחודשיים בעקבות אונס אכזרי של אשה מבוגרת באיזור התחנה המרכזית.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן