Skip to content

המשטרה תגברה כוחות בדרום ת"א מחשש למהומות

תושבים נזעמים קוראים לסלק את הזרים מהאזור למחנות הסגר בדרום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות הפריצה והתקיפה הבוקר (רביעי) ביד אליהו, משטרת ישראל, תגברה את כוחותיה בדרום תל אביב, מחשש להתפרצות מהומות בשכונות וניסיונות לתקוף זרים. כמו כן מקווים במשטרה כי נוכחות שוטרים במקום תגבירו את תחושת הביטחון האישי בקרב התושבים.

הבוקר חדר צעיר סודני בן 22, שהגיע לישראל בסוף שנת 2011, לדירת משפחה בשכונת יד אליהו בעיר. מפרטי החקירה הראשונים עולה כי ככול הנראה גנב טלפון  סלולארי השייך לאם ואז נכנס לחדרה של הילדה. האחרונה התעוררה בבכי והאם שחשה אליה נתקלה בפורץ. במאבק בין השניים נפצעה האם קלות באזור ביטנה. אב המשפחה, המתמחה באומנויות לחימה, התעורר וחש לחדר, הכה את הפורץ ופצע אותו קשה. בתחילה חשבו החוקרים כי אירע כאן ניסיון למעשה מגונה בילדה, אך בדיקת הילדה בבית החולים העלתה שהיא שלמה ובריאה.

חובש צוות מד"א שהגיע למקום סיפר הבוקר כי צוות מד"א, שהוחש למקום, נתקל בפורץ  מחוסר הכרה, באם פצועה קלות ובילדה ללא פגע. "ירדתי למטה", סיפר האב בחקירתו, "וראיתי אותה עם דם כשהיא נאבקת בפורץ. התחלתי לריב איתו, הצלחתי לנטרל אותו ואז קשרתי אותו עם חוט. מיד אחרי זה ניגשתי לחדר הילדים לראות שהכול בסדר".

הפורץ שהוחש לבית החולים איכילוב מתאושש כעת מפציעתו ומשטרת ישראל מתכוונת לבקש את הארכת מעצרו עוד היום בבית המשפט.

סמוך לחמש בבוקר הוזעקו שוטרי משטרת שכונות בעיר ומד"א לזירת האירוע.  סגן ניצב אלון מגן, מפקד תחנת שכונות, מסר: "מהפרטים שיש בידינו עולה כי החשוד נכנס לדירה במטרה לגנוב. הוא נמצא בחדר הילדים ושם התפתח עימות בינו לבין האם, אליו הצטרף מאוחר יותר האבא שהכה אותו והצליח לרתק אותו". בעקבות השמועה על האירוע, שהתפשטה בקרב תושבי השכונה, החל להתאסף  קהל רב סביב הבית ורבים מהנאספים הביעו זעם על שהתרחש. "המשטרה לא מסוגלת להגן עלינו", אמרו אחד מהנאספים והוסיף כי "צריך לקחת את כולם למחנות הסגר בדרום, ככה אי אפשר לחיות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן