Skip to content

תגובת שרשרת מופלאה – שיא ישראלי חדש בדומינו ראלי

יוזמי הדומינו ראלי, ניסים לופז ויוגב לוי, קיימו השבוע אירוע מיוחד באוניברסיטת בן-גוריון, במסגרתו שברו שיא חדש מול עשרות צופים, שהריעו להם. הם הפילו לא פחות מ-50.000 אבני דומינו במכה אחת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי שבירת השיא האישי במוזיאון ישראל, קיימו יוזמי הדומינו ראלי, ניסים לופז ויוגב לוי, אירוע מיוחד באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, במסגרתו הם שברו שיא חדש מול עשרות צופים, שהריעו להם. הם הפילו לא פחות מ-50.000 אבני דומינו במכה אחת. אלפי אבני הדומינו סודרו מבעוד יום באולם הגלריה הרחב של בניין הסנט ונצבעו בצבעי אדום, כחול, לבן, ירוק וחום. דגל המדינה, הלוגו של אוניברסיטת בן גוריון ופירמידות שונות המורכבות מאבנים אלה בלטו במיוחד. 

50 אלף אבני דומינו (צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון)
50 אלף אבני דומינו באולם הגלריה באוניברסיטה (צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון)

 

(צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון)
רק שלא תהיה רעידת אדמה... (צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון)

דומינו ראלי הוא משחק פעולה מדהים ומהנה לכל המשפחה, המשלב תגובת שרשרת מופלאה של אבני דומינו עם פעלולים מרהיבים. איך מגיעים לתחביב הלא שגרתי (ויש כאלה שאפילו יאמרו מוזר) הזה, שמשמעותו ישיבה אינסופית על רצפה קרה, הנחת אבן-אבן, רק כדי לראות את הכל נופל בתגובת שרשרת אחת?

 

דומינו ראלי במוזיאון ישראל (מקור: יו טיוב)
דומינו ראלי במוזיאון ישראל (מקור: יו טיוב)

בצהרי יום כיפור אחד חיפש ניסים לופז איך להעביר את הזמן, חיטט בארון ומצא קופסה ישנה של דומינו ראלי. אחרי שסידר את כל האבנים שהיו לו שם, הוא הבין שזה לא מספיק – וכמה ימים לאחר מכן הוא קנה עוד קופסה.

באחד מסופי השבוע, כשהיה קר מכדי לצאת החוצה, קפץ יוגב לביקור אצל ידידו ניסים. "איכשהו יצא שבנינו מסלול סביב הסלון שלו. אני חושב שהיו שם רק אלף אבנים, די קצרצר. החלטנו להפוך את זה לקצת יותר רציני וקנינו עוד אלף אבנים, אבל עכשיו הייתה לנו בעיה של מקום – הסלון הקטן של ניסים לא היה מספיק גדול. למזלנו סבתא שלי בדיוק עברה דירה והדירה הישנה עמדה ריקה – אז השתמשנו בה, ואחרי יומיים עלה לאינטרנט הסרטון הראשון שלנו. מאז קנינו עוד אבנים וביקרנו בעוד דירות (ריקות יותר או פחות), כשיש לנו יעד ברור – שבירת שיא ישראלי!", מספר יוגב לוי, סטודנט למתימטיקה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

היום, זמן קצר לפני שבירת השיא, אמר יוגב לוי למגפון: "אני מתרגש וזה אפילו מפחיד. ש לנו 50 אלף אבנים מסודרות בשורה ואני מקווה שהכול יהיה בסדר, שלא תהיה רעידת אדמה שלא יפול משהו מהשמיים ואפילו רוח שלא תהיה". אגב, השיא העולמי לקבוצות עומד על ארבעה וחצי מיליון אבנים. "זה משהו אחר, סדר גודל שונה לחלוטין", מודה לוי.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן