Skip to content

החג הזה כולו קניות: הנחות ומבצעים לקראת פסח

עוד חמישה ימים לחג הפסח. חג של ניקיון, רענון והתחדשות. במקום לשמוע את שאלת השאלות ("שוב הבאתם סרוויס?", לא הייתם צריכים), פנקו את עצמכם ואת החשובים לכם בפריט לבוש או אקססוריז חדש, החליפו רהיט, תאורה או מצעים. קיבצנו עבורכם מבצעים והנחות בתחומי האופנה והעיצוב, רעיונות למתנות ייחודיות לעצמכם, למשפחה ולחברים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שדרת המותגים בקניון רמת אביב. צילום: יח"ץ

בימים אלה מתקיים מיצג שדרת המותגים בקניון רמת אביבפריטים מקולקציות הקיץ החדשות של מותגים הנמכרים בקניון מוצגים בחלונות ראווה מיוחדים. לקוחות שיקנו בקניון בסך של 600 ש"ח במהלך יום אחד, יקבלו מפתח לפתיחת תיבת זהב אשר תוצב לצד כל חלון הראווה. לקוחות אשר יצליחו לפתוח את תיבת חלון הראווה יזכו בפריטים במתנה. בין החנויות אשר יציגו בשדרת המותגים ויעניקו מתנות: רשת פדני, רשת אימפרס, אמריקן וינטאג', אן פונטיין, אקססורייז, דיזל, עמנואל, אש, ניין ווסט, בובי בראון, מאק, אדידס, גאנט, דנה אשכנזי, סאקס, סטורי, פריטי בלרינה ודניאלה להבי. המיצג יתקיים עד ליום רביעי, 27.03.13.

Jul & Lila My. צילום בהפקה מיוחדת בטלפון נייד: שמעון בן הרוש, בליווי איורים של המאיירת נרקיס שחף

מעצבת האופנה יוליה גסין ומעצבת התכשיטים נטלי מוטליס משיקות פריטי לבוש ותכשיטים אביביים לחג במכירה מיוחדת לקראת חג הפסח, שתתקיים החל מיום חמישי, 17.3.13, ועד יום שישי, 22.3.13, בסטודיו המשותף שלהן שברחוב אפ"ק 3, מתחם נגה ביפו. במסגרת המכירה יינתנו הנחות של עד 30% על מרבית התכשיטים והבגדים בסטודיו. בנוסף, יוליה גסין תשיק בשבוע זה חצאיות, מכנסיים גופיות ושמלות חדשות לעונה ולערב החג. בגזרת התכשיטים תציג נטלי מוטליס פריטים חדשים של LILLA MY, מעוצבים באווירה נוסטלגית ובהשראת שימחת האביב והחג. על כל קנייה מעל 200 ש"ח יעניקו השתיים מתנה מעוצבת לחג.

סנדל על עקב קטן דגם הולי ירוק, 320 ש"ח. עיצוב וצילום: שלומית אופיר

מחר ומחרתיים, 21-22.3.13, תשיק המעצבת שלומית אופיר את קולקציית "DETAILS by Shlomit Ofir" לקיץ 2013. בקולקציה בגדים נעליים ותיקים, כולם בעיצובה של שלומית. חברות מועדון יקבלו קופון מתנה בשווי 30 ש"ח, לרכישת פריטים מהקולקציה החדשה. בעלות כרטיס מועדון מגנטי יזכו להנחה נוספת של 5%. בתפריט: מוזיקה שמחה ומתוקים. שנקין 35, שבזי 21 ודיזנגוף סנטר בתל אביב ובקניון רחובות.

עידו רקנטי משיק קולקציה חדשה. צילום: יח"ץהמעצב עידו רקנטי עורך מכירת חג אביבית שתחל מחר ותתקיים עד ליום שני 25.3.13, בחנות הסטודיו ברחוב מלכי ישראל 13, תל אביב. קולקצית האביב החדשה של עידו רקנטיתימכר בהנחה מיוחדת של 15%. פריטים מעונות קודמות יימכרו בהנחה של 50%. מי שתרכוש פריט מהקולקציה החדשה תוכל לבחור, במקום לקבל הנחה, לקבל פריט שווה ערך מקולקציה קודמת.

שידת פסים צבעוניים, בית פיטרו הכט. צילום: יח"ץ

אם אתם שוקלים לרענן את עיצוב הבית או את אחד החדרים לקראת הפסח או במהלכו, תוכלו למצוא בבית פיטרו הכט פריטים מקולקציות מותגי העל בהנחות, ובנוסף יוצעו גם פריטים נבחרים מהתצוגה בהנחות של עד 50%. מערכות ישיבה, שולחנות סלונים, שולחנות אוכל וכיסאות תואמים, מערכות חדרי שינה ומשרדים ביתיים, לצד אביזרי אוירה להלבשת הבית כגון גופי תאורה, שטיחים, כריות, צילומים ועוד. באולם התצוגה בהרצליה תוכלו למצוא, בין היתר, פריטים המותגים   Ralph Lauren Home
,Fendi Casa, ו- Roche Bobois Paris. עד סוף חודש מרץ.

אולם תצוגה, יאיר דורם. צילום: יח"ץ

 

גוף תאורה מרשים יבטיח, מעבר לפיזור האור בחלל, גם אווירה מזמינה ומרגשת במהלך ליל הסדר. בחברת יאיר דורם תוכלו למצוא קולקציה מהודרת במיוחד של גופי תאורה מעוצבים ויוקרתיים. לרגל האביב ובמעמד החלפת הקולקציה יוצאת חברת יאיר דורם – יבוא ושיווק גופי תאורה מעוצבים, במכירה מיוחדת בה יוצעו הנחות שינועו בין 70%-40% על מגוון גופי תאורה של מותגים בינלאומיים. החל מיום רביעי 27.3.13 ועד ליום 5.4.13. אולם תצוגה: רח' לח'י 28, בני ברק.

KAS, קאס אוסטרליה, קולקצית קיץ 2013, מצעים פרחוניים דגם צ'ינס. צילום: יח"ץ

בימים אלה מתקיימת מכירה מיוחדת לקראת הפסח של פריטים מקולקצית אביב-קיץ 2013 של מותג הטקסטיל האוסטרלי "KAS". בחנות הפופ-אפ שנפתחה בקומה השלישית של דיזנגוף סנטר, ניתן למצוא מצעים יוקרתיים, כירבוליות מפנקות, כריות נוי מעוצבות ושלל פריטים שמשדרגים כל חדר בבית עם נגיעה של צבע וטעם אישי. על מצעים מקולקציות קודמות של המותג תינתן הנחה של 50%. עד יום ששי, 22.3.13.

קולקציית "WAKE UP", ורדינון. צילום: טלי גרנות

ברשת ורדינון קונים ב-150 ש"ח ממגוון מוצרי החנות ומשלמים רק 100 ש"ח. בנוסף, יימכרו פריטי מחלקת מצעי הילדים והתינוקות בהנחה של 40 אחוזים וקו מוצרי הטקסטיל של המעצבת גלית לוי – בהנחה של 70 אחוזים. בחנויות ורדינון מציעים גם מגוון מתנות לחג.

קמפיין חג סופר-פארם. צילום: עידו לביא

ולסיום, נרקוד אל החג עם הקמפיין הפרסומי החדש של סופר-פארם, בשיתוף להקת המחול של אבשלום פולק וענבל פינטו. אלגנטיות, אסתטיקה וניקיון ויזואלי בפרסומת שלקוחה מעולם המחול. "התחברנו עם להקת מחול מצליחה אשר יצרה יחד אתנו שפה ייחודית המעבירה את חוויית הלקוח בשימוש במוצר, במקרה זה בושם, ללא מילים – רק בעזרת המחול," התייחס עופר לוי, סמנכ"ל השיווק לקמפיין החדש, "אני גאה על שיתוף הפעולה והתמיכה בלהקה ישראלית כה מצליחה, שמהווה עבור כולנו מקור השראה".

* * *
קרדיט צילומים: קניון רמת אביב: יח"ץ; Jul & Lila My: צילום בהפקה מיוחדת בטלפון נייד: שמעון בן הרוש, בליווי איורים של המאיירת נרקיס שחף; עידו רקנטי: יח"ץ; שלומית אופיר: צילום: שלומית אופיר; בית פיטארו הכט: יח"ץ; יאיר דורם – יבוא ושיווק גופי תאורה מעוצבים: יח"ץ; קאס אוסטרליה: יח"ץ; ורדינון: צילום: טלי גרנות; סופר-פארם: צילום: עידו לביא.
* * *
[related-posts title="עוד על מתנות שנחמד לתת וכיף לקבל:"]
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן