Skip to content

פרוצה הכתה לקוח-שודד, הזעיקה שוטרים ואלה עצרו אותה

לא יאומן כי יסופר. זונה ולקוח נכנסו לחצר. האיש ניסה לשדוד את תיקה. היא לא ויתרה והכתה בו עד שאיבד הכרה. אז, הזעיקה משטרה. וכשבאו לעזרתה - עצרו אותה והשודד אושפז. גם השופטת ביקשה לדעת: למה?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא יאומן כי יסופר. זונה ולקוח נכנסו לחצר. האיש ניסה לשדוד את תיקה. היא לא ויתרה והכתה בו עד שאיבד הכרה. אז, הזעיקה משטרה. וכשבאו לעזרתה – עצרו אותה והשודד אושפז. גם השופטת ביקשה לדעת: למה?

מאת אביב סלע

זונה שהייתה קורבן לניסיון שוד, הכתה את הגנב ונעצרה על ידי המשטרה, אתמול ברחוב נווה שאנן בתל אביב .

האשה, בת ה-35, נכנסה לחצר אחורית יחד עם נתין זר מאריתריאה ברחוב הגדוד העברי בשכונת נווה שאנן שבתל-אביב. בעוד הם מקיימים משא ומתן על יחסי המין, ניסה האיש למשוך את תיקה של האשה ולשדוד אותה. האשה לא ויתרה והתפתח עימות פיזי במהלכו בעטה בשודד עד שאיבד את הכרתו.

האשה פנתה לשוטרי מג"ב שהיו באיזור. והם, עצרו אותה ושיחררו את הגבר, שאושפז בבית החולים. הטוען המשטרתי, משה פויסטרו, סיפר כי הלה סבל מסדק בגולגולתו.

הסניגורית טענה כי בפני המשטרה היה כל הזמן תיקה הקרוע של האשה אשר העיד מי היה הקורבן באירוע. כמו כן אמרה שהמשטרה מנפחת הפציעה של הגבר ושהיא בספק אם מדובר בפציעה כה חמורה.

שופטת בית משפט שלום בתל אביב, מיכל ברק נבו, האריכה את מעצרה של האשה ביום אחד ודרשה מהמשטרה שמחר יביאו בפניה מסמכים המציגים את חומרת הפציעה של השודד וכן הסבר מדוע שוחרר ולא נעצר גם הוא.

יחסי המין בזנות רחוב מתבצעים לרוב במכונית של הלקוח או בחצרות הבניינים. זנות רחוב נחשבת למסוכנת יותר מסוגים אחרים של זנות כגון זנות בדירות דיסקרטיות, מועדוני חשפנות או באמצעות האינטרנט. הנשים הנמצאות ברחוב חשופות יותר מהאחרות לאלימות מצד לקוחות, סרסורים וסוחרי סמים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן