Skip to content

הייגל ליעלון: לארה"ב ולישראל אינטרסים משותפים במזה"ת

בשיחת טלפון ראשונה בין שר הביטחון הטרי, משה יעלון לבין שר ההגנה החדש של ארה"ב צ'אק הייגל, הודיע הייגל על כוונתו להגיע לישראל בחודש הבא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, שוחח אמש בטלפון עם מזכיר ההגנה האמריקני, צ'ארלס (צ'אק) הייגל. הייגל בירך את השר יעלון עם כניסתו לתפקיד שר הביטחון. השר יעלון בירך אף הוא את מזכיר ההגנה הייגל על תפקידו החדש ועל כוונתו להגיע לביקור בישראל בחודש הבא.

מזכיר ההגנה הייגל אמר: "אני מחשיב מאוד את היחסים הביטחוניים והאסטרטגיים בין המדינות, ומצפה לחיזוק שיתוף הפעולה בין שתי מערכות הביטחון. לארצות הברית ולישראל יש אינטרסים משותפים נוכח ההתפתחויות במזרח התיכון".

צ'אק הייגל: "מחשיב מאוד את היחסים הביטחוניים והאסטרטגיים בין המדינות" (צילום: ויקיפדיה, משרד ההגנה)
צ'אק הייגל: "מחשיב מאוד את היחסים הביטחוניים והאסטרטגיים בין המדינות" (צילום: ויקיפדיה, משרד ההגנה)

השר יעלון אמר: "יש לנו אתגרים רבים ומשותפים נוכח אי היציבות במזרח התיכון. אני מכיר ומוקיר את מערכת היחסים הביטחונית בין ארצות הברית לישראל מאז היותי ראש אגף המודיעין בשנות התשעים, המבוססת על ערכים ועל אינטרסים משותפים. אני בהחלט מצפה לחיזוק היחסים הללו נוכח האתגרים שלפנינו, ולחיזוק הקשר האישי בינינו".

בעקבות שיחתו עם הייגל כתב הבוקר השר יעלון בעמוד הפייסבוק שלו: "אמש שוחחתי עם מזכיר ההגנה האמריקאי צ'ארלס (צ'אק) הייגל. במהלך השיחה החלפנו ברכות בעקבות כניסתנו לתפקידינו החדשים. עוד אמרתי למזכיר ההגנה הייגל, כי יש לנו אתגרים רבים ומשותפים נוכח אי היציבות במזרח התיכון. אני מכיר ומוקיר את מערכת היחסים הביטחונית בין ארצות הברית לישראל מאז היותי ראש אגף המודיעין בשנות התשעים, המבוססת על ערכים ועל אינטרסים משותפים. אמרתי עוד, כי אני בהחלט מצפה לחיזוק היחסים הללו נוכח האתגרים שלפנינו, ולחיזוק הקשר האישי בין מזכיר ההגנה הייגל לביני".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן