Skip to content

כתובות נאצה ביפו – "מוות ליהודים" וצלבי קרס

אלמונים ריססו הלילה ביפו כתובות נאצה וצלבי קרס. משטרת מרחב יפתח פתחה בחקירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צלבי קרס ביפו (צילום: דוברות מחוז ת"א)
צלבי קרס ביפו (צילום: דוברות משטרת מחוז ת"א)

צלבי קרס וכתובות "מוות ליהודים" רוססו על ידי אלמונים הלילה (רביעי) ברחובות עזה ושדרות ירושלים ביפו. משטרת מרחב יפתח בתל אביב פתחה בחקירה ושוטריה מנסים להתחקות אחר המבצעים. עד כה לא נעצרו חשודים במעשה.

כתובות הנאצה וצלבי הקרס רוססו על חנות בשדרות ירושלים 51 ועל הבניינים 10-2 שברחוב עזה. ברחוב עזה ריססו האלמונים מספר צלבי קרס על גבי קיר בניין מגורים וכן את הכתובת "מוות ליהודים". בשדרות ירושלים הם ריססו צלבי קרס בכמה מקומות. מדובר באזורים בהם חיה אוכלוסיה מעורבת של יהודים וערבים.

(צילום: דוברות מחוז ת"א)
"מוות ליהודים" ברחוב עזה (צילום: דוברות מחוז ת"א)

באוכלוסיה הערבית ביפו יש באחרונה מתיחות רבה עקב בנייה של מתחמי מגורים בעיר, הסגורים בפני ערבים. המתיחות והתחושה שהם נדחקים מהעיר החריפו לאחר הקמת ישיבת הסדר בלב שכונת עג'מי בשנת 2008. בתחילת החודש ריססו אלמונים על קיר מוזיאון האצ"ל ברחוב קויפמן את הכתובת: "תג מחיר אצ"ל הוא ארגון טרור". לא ברור אם יש קשר בין כתובות הנאצה שרוססו הלילה לאלו מתחילת החודש.

בשנתיים שחלפו יש יותר ויותר אירועי אלימות על רקע גזעני בתל אביב. בחודש שעבר הותקף חסן אוסרוף, עובד עירייה, והוכה בידי צעירים. לטענתו, התקיפה נגדו באה על רקע לאומני. יצוין כי  בכתב האישום שהוגש נגד החשודים במעשה, לא יוחסה להם תקיפה על רקע לאומני. 

1 Comment

  1. dovi rosenberg
    20 במרץ 2013 @ 14:03

    בהחלפת המילה חרדים בז'רגון של השנים האחרונות בתקשורת הישראלית על מחלקותיה במילה 'יהודים'… אפשר היה לשלוח את הכתבות כולן לעורך של דר שטירמר ולקבל שאפו במייל חוזר.
    אין מדינה ששונאת יהודים כמו המדינה ה'יהודית'.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן