Skip to content

20 שנות מאסר לאב שהתעלל מינית בחמישה מילדיו

במשך 19 שנים סבלו חמישה ילדים מהתעללות מינית נוראית מצד אביהם, מאז מלאו להם חמש שנים, בזה אחר זה. האם ידעה, היתה עדה ואיפשרה את קיום ההתעללויות. האיש, שאובחן כפדופיל "הכניס את ילדיו למעגל הזוועה והפכם לעבדים ושבויים בידיו הטיל עליהם פחד ומורא והם נאלצו לספק את יצריו האפלים". שבר את נפשם לרסיסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במשך 19 שנים סבלו חמישה ילדים מהתעללות מינית נוראית מצד אביהם, מאז מלאו להם חמש שנים, בזה אחר זה. האם ידעה, היתה עדה ואיפשרה את קיום ההתעללויות. האיש, שאובחן כפדופיל "הכניס את ילדיו למעגל הזוועה והפכם לעבדים ושבויים בידיו הטיל עליהם פחד ומורא והם נאלצו לספק את יצריו האפלים". שבר את נפשם לרסיסים

מאת מלכה שחם דוראון

עשרים שנות מאסר בפועל גזר השבוע (19 בינואר 2012) בית המשפט המחוזי בבאר שבע על אב, פדופיל בן 61, ללא עבר פלילי ממרכז הארץ. האב הודה במעשים המיוחסים לו. האיש נשוי, אב  לשישה נהג לקיים אורח חיים דתי. מתברר כי במשך כ-19 שנים ובתדירות גבוהה, נהג לבצע עבירות מין בחמישה מבין ששת ילדיו.

בית המשפט בהרכב שלושה שופטים רות לורך, צבי דותן ועירית וינברג-נוטוביץ' הרשיע את הנאשם בביצוע מעשים מגונים בקטינה, מעשים מגונים בבן משפחה קטין ובמעשי סדום.

שבר לרסיסים

בית המשפט קבע כי הנאשם ביצע מעשים קשים, מכוערים ואכזריים וחילל את גופם ונפשם של ילדיו, כדי לספק את יצריו האפלים. העבירות בוצעו בילדים בזה אחר בלי לדלג על מי מהם וזאת  מרגע הגיעם לגיל חמש.

האב נהג לבצע את זממו כשגרת חיים, בעיקר בבית אך גם מחוצה לו: בבתי מלון, במקום עבודתו, בפרדסים ואף בבית הכנסת. וזאת כמעט מדי יום ולעיתים אף יותר מפעם אחת ביום. באחת ההזדמנויות עשה זאת לבתו הקטינה במיטתו כשאשתו ישנה לצידו. האב תיאר משיכה מינית לבנותיו בגילאי 7-12 כשהיא ממוקדת בחלק האחורי של גופן. האב הפדופיל הכניס את ילדיו למעגל הזוועה והפכם לעבדים  ושבויים בידיו, הטיל עליהם פחד ומורא והם נאלצו לספק את יצריו האפלים.

 מחוות דעת להערכת המסוכנות של הנאשם עולה, כי "ההתרשמות הקלינית היא שהנאשם נוטל אחריות חלקית ופורמלית בלבד למעשיו, אינו מכחיש את הכוונה המינית הגלומה בהם, אך אינו מגלה כל תובנה לגורמים שהובילו לביצועה. הנאשם אובחן כמי שסובל מסטייה מינית מסוג פדופיליה, לנוכח הפגיעה על בסיס יום יומי בילדיו כבר בהיותם בני 5-6, עד הגיע מרביתם לגיל 11-12, בעל דחפים מיניים מוגברים שלא שלט על דחפיו".

הטיל פחד ומורא. (צילום: עמית מנדלזון)

עוד נאמר כי "הגורמים הדינמיים מגבירי הסיכון כוללים את נטילת האחריות החלקית והפורמלית על העבירות, אי הבנת הבעייתיות שבמעשיו, שימוש במנגנוני הכחשה, השלכה ומינימליזציה בוטים, אי גילוי אמפטיה לקורבנותיו".

"בסופו של דבר נמצא, כי רמת המסוכנות המינית של הנאשם הינה בינונית-גבוהה לטווח הארוך, במיוחד לקורבנות עמן נמצא בקשר, כאשר בדרך כלל מסוכנותם של אבות מגלי עריות אינה נוטה לגבוהה, אך מקרה זה שונה".

בכתב האישום מופיעים שלושה עשר אישומים בהם הודה הנאשם, כאשר כל אישום מגולל סדרה של מעשי סדום רבים מאוד.

 אשתו הודתה והורשעה אף היא בעבירות של הפרת חובה של הורה ואי מניעת פשע ונידונה לחמישה חודשי מאסר בעבודות שירות, מאסר על תנאי, פיצוי למתלוננים וצו מבחן.

בנוסף גזר בית המשפט על האב הפדופיל מאסר על תנאי למשך 18 חודשים שלא יעבור עבירת מין מסוג פשע, תוך שלוש שנים מיום שחרורו מהמאסר וכן מאסר על תנאי למשך שמונה חודשים, שלא יעבור עבירת עוון תוך שלוש שנים משחרורו, וגם פיצוי לכל אחד מהמתלוננים בסך 75 אלף שקל, סה"כ 375 אלף שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן