Skip to content

השופט המכה: נמצאו ראיות לתקיפת קטין

חקירת השופט הסתיימה והתיק הועבר ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה. גורמים בפרקליטות מעריכים, כי למרות המלצת המשטרה להעמידו לדין, יחליט היועץ המשפטי לסגור את התיק והשופט יפרוש מתפקידו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל סיימה את חקירתה בעניין פרשת "השופט המכה" ומצאה כי יש תשתית ראייתית לעבירה של תקיפת קטין. התיק הועבר ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין  ולידי פרקליט המדינה, משה לדור, שיחליטו אם להעמיד את השופט לדין.

המשטרה ממליצה להעמיד לדין. וינשטיין (צילום: ויקימדיה)
המשטרה ממליצה להעמיד לדין. וינשטיין (צילום: ויקימדיה)

הפרשה נחשפה בתקשורת כשלוש שנים לאחר שהוגשה תלונה בעניין. בעקבות לחץ תקשורתי וציבורי הורה היועץ המשפטי לממשלה בסוף החודש שעבר למשטרה לחקור את השופט החשוד. לפי משרד המשפטים, הסיבה לעיכוב הממושך הייתה, בין היתר, "תקלה משרדית".  במשך כל אותן שנים המתינו חוקרי משטרת ישראל לאישורו של וינשטיין כדי לעמת את השופט עם החשדות נגדו. החוקרים כבר גבו עדויות מהילדים ואף תחקרו את גרושת השופט, אולם למרות החשד הסביר כלפיו אי אפשר לחקור אותו בשל היותו שופט ללא אישור היועץ.

בני משפחתו של השופט הביעו צער על הפרסום הרב ואמרו כי הם עומדים לצדו של אב המשפחה. הם טענו כי השופט מעולם לא נשלח לסדנה לטיפול באלימות, לא נטל חלק בסדנה כזו ולא פרש ממנה, כפי שפורסם בתקשורת. הם גם הבהירו כי הוא פנה לקבלת טיפול וייעוץ פסיכולוגי ביוזמתו האישית לאחר שנפרד מאשתו הראשונה, שהיא אם ילדיו. לדבריהם, הוא פנה לעזרה כדי לקבל סיוע בהתמודדות עם שינויי ההתנהגות שחלו בילדיו לאחר הפרידה. גורמים בפרקליטות מעריכים, כי למרות המלצת המשטרה להעמידו לדין, יחליט היועץ המשפטי לסגור את התיק והשופט יפרוש מתפקידו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן