Skip to content

דיווח: ישראלי תושב נצרת ותיירת נורווגית נחטפו בסיני

המשטרה המצרית מדווחת כי מוניתם של השניים נעצרה קצת אחרי מלון טאבה והם הועברו לרכבם של החוטפים באיומי אקדח. החטיפה היא ככל הנראה על רקע פלילי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזרח ישראלי, אמיר עומר חסאן, בן 26 מנצרת וחברתו, תיירת נורווגית, נחטפו הבוקר בחצי האי סיני על ידי כנופייה של בדואים חמושים, כך מסרה המשטרה המצרית. השניים חצו הבוקר את מעבר טאבה והחלו לנסוע לכיוון דהב. מוניתם נעצרה קצת אחרי מלון טאבה והם הועברו לרכבם של החוטפים באיומי אקדח. לא ברור מה עלה בגורלו של נהג המונית.

מגורמים מצריים מתברר עתה, כי החטיפה היא אקראית ובוצעה כנראה על רקע פלילי. על פי דיווחים, החוטפים דורשים לשחרר קרובי משפחה שלהם הכלואים בקהיר תמורת שחרור החטופים. חדר המצב במשרד החוץ יצר קשר עם הגורמים המטפלים בחטיפה במצרים ופועל לשחרור החטופים.

אתר החדשות האינטרנטי "אל אהראם" דיווח לפני שעה קלה כי החוטפים, רעולי פנים וחמושים, הגיעו מצפון סיני, איימו על המונית בה נסעו השניים, כשהיא נעצרה, הוציאו בכוח את השניים ממנה והעבירו אותם לרכב הטנדר בו הם הגיעו. עיתון אל אהראם בשפה הערבית הוסיף, כי ההשערה הראשונית היא  שמורדים חמושים בסיני ביצעו  את החטיפה על מנת לאלץ את כוח המשטרה בסיני לשחרר אדם שנעצר בסיני בעניינים הקשורים בסמים.

המטה ללוחמה בטרור פרסם בראשית החודש אזהרות מסע לקראת חג הפסח לגבי 33 מדינות ברחבי העולם. אזהרת כניסה חמורה מאוד נרשמה לחצי האי סיני, אליו נוהרים ישראלים רבים ובעיקר אזרחים ערבים-ישראלים. החשש הוא מפיגועי טרור וחטיפה בסיני. החשש הגדול הוא מפיגוע-מיקוח למטרות טרור.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן