Skip to content

שרת הבריאות: אעלה על סדר היום את תקציב האבטחה לרשויות

שרת הבריאות החדשה, יעל גרמן, הגיעה לבקר את שמעון לנקרי לנקרי בבית החולים בנהריה ואמרה: "ראשי רשויות מותקפים לא פעם על עבודתם. אני, כראש עירייה לשעבר, הכרתי זאת מקרוב. כשרה בממשלה אעלה את התביעה לתגבר את התקציב לאבטחת ראשי רשויות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מצעד של מבקרים הציף ביום שישי את  חדרו של שמעון לנקרי, ראש עיריית נהריה שנורה בידי אלמוני. ד"ר ברהום, מנהל בית החולים בנהריה, מסר היום בצהריים כי מצבו של לנקרי עדיין מוגדר כבינוני אך יציב וכי הוא כל הזמן בהכרה מלאה. לדבריו, צפוי לנקרי לצאת  ממחלקת טיפול נמרץ בה הוא שוהה ולעבור למחלקה אחרת לקראת יום ראשון הקרוב.

השרה יעל גרמן וד"ר ברהום בביקור אצל לנקרי (צילום: אליק מאור)
השרה יעל גרמן וד"ר ברהום בביקור אצל לנקרי (צילום: אליק מאור)

שרת הבריאות החדשה, יעל גרמן מיש עתיד, הגיעה לבקר את לנקרי בצהריים ואמרה כי היא רואה בחומרה תקיפה של משרתי ציבור. "ראשי רשויות", אמרה השרה, "מותקפים לא פעם על עבודתם שלעיתים קרובות פוגעת בבעל עניין. אני, כראש עירייה לשעבר, הכרתי זאת מקרוב. כשרה בממשלה אעלה את התביעה לתגבר את התקציב לאבטחת ראשי רשויות ולהגברת ביטחונם". בהמשך היא סיירה במקום ושמעה על מצוקות התקציב בבית החולים.

לפני כן הגיע לבקרו השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', שאמר כי הוא רואה בחומרה רבה את הפגיעה בראש רשות וכי המשטרה תעשה כל מאמץ ללכוד את היורה ולמצות עמו את הדין. כמו כן ביקרו את הפצוע ח"כ רינה פרנקל, ח"כ דוד אזולאי, ראש מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מעלות תרחשיחא, שלמה בוחבוט, ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני ורבה הראשי של נהרייה, הרב ישעיהו מייטליס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן