Skip to content

חדש בישראל: רנו, MINI ו-BMW

רנו החלה לשווק בישראל את הרנו פלואנס החדשה, דלק מוטורס משיקה בישראל את MINI PACEMAN, BMW ActiveHybrid 3.וגם אופנוע R 1200 GS של BMW
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עד היום נמכרו בישראל יותר מ-15 אלף כלי רכב מדגם "רנו פלואנס". ה"פלואנס" החדשה מצוידת במנוע טורבו דיזל 1,500 סמ"ק, בעל הספק של 110 כו"ס, היא הגדולה בקטגוריה ומיועדת לקהל הרוצה ליהנות מנוחות של רכב מרווח ובטיחותי, בדגש רב לחיסכון בדלק. תצרוכת הדלק של ה"פלואנס דיזל" נמוכה במיוחד ועומדת על כ-22 קילומטר לליטר דלק.

ה"פלואנס" החדשה תשווק בשתי רמות אבזור – "קומפורט" ו"פריביליג'".

רנו פלואנס דיזל (צילום יח"צ חו"ל)

רמת האבזור החדשה "פריביליג'", מגיעה כסטנדרט ברכב: מושבים בגימור יוקרתי המשלב עור ובד, לוח שעונים דיגיטלי, בקרת שיוט עם שליטה מגלגל ההגה הכוללת מגביל מהירות, הגה בדיפון עור, בלם יד חשמלי, מערכת מולטימדיה הכוללת תוכנת ניווט, מערכת שמע וקישוריות מלאה להתקני בלוטות'  – כולם עם שליטה מגלגל ההגה, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, חישוקי סגסוגת 16", פנסי LED קדמיים לתאורת יום המשולבים ביחידת פנסי הערפל, וכרטיס מפתח חכם (Keyless).

בתחילת הרבעון הבא יגיע דגם ה"פלואנס" החדש עם מנוע בנזין חדש וחסכוני גם כן. מחיר לצרכן:
רמת אבזור קומפורט- 130,900 שקלים
רמת אבזור פריביליג'- 135,900 שקלים

MINI PACEMAN, הדגם השביעי במשפחת המותג מציע שילוב חדשני של עיצוב ספורטיבי בתצורת קופה, חוויית נהיגה של "go-kart" המאפיינת את מותג MINI ועיצוב פנים ייחודי ואקסקלוסיבי. המכונית היא בעלת שלוש דלתות, תא מטען גדול (330 ליטר או 1,080 ליטר כאשר המושבים האחוריים מקופלים), קונספט של "lounge" ושני מושבים נפרדים בחלקו האחורי.

מיני פייסמן (צילום יח"צ)

כל דגמי ה PACEMAN יגיעו במפרט תקני הכולל: מתלי ספורט, מושבי ספורט, הגה עור ספורט, חישוקי סגסוגת קלה, חיישני חנייה אחוריים מקוריים, חבילת תאורה, צבע גג ומראות חיצוניות בצבע לבן או שחור לבחירת הלקוח.

MINI PACEMAN תשווק בישראל ב-3 גרסאות כל אחת מהן ברמת גימור PEPPER או CHILI ובעלות תיבת הילוכים אוטומטית:
• MINI Cooper Paceman 122 כו"ס ובמחיר החל מ- 189 אלף שקלים
• MINI Cooper S Paceman טורבו, 184 כו"ס ובמחיר החל מ-229 אלף שקלים
• MINI Cooper S Paceman ALL4 טורבו והנעה כפולה לכל הגלגלים, 184 כו"ס ובמחיר החל מ-224 אלף שקלים.

אופנוע חדש

לאחר תשע שנים מאז השקת הדור הקודם מציגה BMW את הדור החדש ל-R 1200 GS עם מנוע בוקסר המשלב לראשונה קירור אויר ומים המחליף את מנוע בוקסר קירור אוויר.

צילום יח"צ

הספק המנוע ב-R 1200 GS החדש מטפס מ-110 כו"ס ל-125 כו"ס ב-7,700 סל"ד. כמו כן לראשונה מנוע הבוקסר מקבל מצערת חשמלית. יש חמישה מצבי ניהול אופנוע: כביש, ספורט (דינמי), גשם, אנדורו ואנדורו-פרו, כשבכל אחד מהם השליטה היא לא רק על המנוע אלא גם על מערכת המתלים החשמלית, ה-ESA II, וכן על בקרת ההחלקה ה-ASC.

כמו כן, האופנוע מגיע עם מערכת בקרת שיוט ומערכת מתלים סמי-אקטיבית המשנה את רמת השיכוך תוך כדי רכיבה, בהתאם למצב ניהול האופנוע הנבחר ולרמת העומסים המופעלים על האופנוע.

השלדה, המתלים והבולמים (טלה-לבר מלפנים ופרה-לבר אבו מאחור) שודרגו, בעיקר כדי לשפר את היציבות ואת התחושה שמקבל הרוכב. גם הזרוע האחורית הוארכה, וכעת היא יושבת מצד שמאל. מידות הצמיגים גדלו ל-120/70R19 מלפנים ול-170/60R17 מאחור, וגם הבלמים שודרגו וכעת יש מלפנים קליפרים רדיאליים מסוג מונובלוק של ברמבו. האופנוע מצויד במערכת ABS מתקדמת ומודרנית כחלק מהאבזור התקני.

לראשונה יגיע האופנוע כסטנדרט עם מערכת תאורה קדמית מסוג LED במקום מערכת ההלוגנים הקונבנציונליים. האופנוע מצויד בלוח שעונים חדש ומעודכן, עם יותר מידע מבעבר ובסידור חדש.
מחיר החל מ-149,900 שקלים.

בשורה חדשה נוספת מבית BMW היא השקת דגם ה- BMW ActiveHybrid 3.

מנוע ActiveHybrid 3 BMW הוא מנוע שלושה ליטרים מוגדש הטורבו המוכר מדגמי ה- i335) 306 כו"ס) אליו מתווסף מנוע עזר חשמלי. ההספק המשולב עומד על כ-340 כו"ס.

ה-ActiveHybrid 3 BMW מסוגלת לנוע במהירות של עד כ-60 קמ"ש ולמרחק של עד כ-4 ק"מ באמצעות מנועה החשמלי בלבד.
פליטת ה- CO2 נמוכה בכ-13.5% בהשוואה לדגם הבנזין ותצרוכת הדלק הופחתה בכ-17% תמימים המקנים לה תצרוכת דלק זהה לדגם ה-i 316.

המכונית תשווק ברמת גימור Luxury הזהה לרמת הגימור של גרסת הבנזין וכוללת: חלון שמש חשמלי, חישוקי "18 יחודיים, פנסי קסנון, Comfort Access וכיוונון חשמלי למושבים הקדמיים. במחיר החל מ-390 אלף שקלים.

במהלך השנה הקרובה ישוווקו גם דגמי BMW ActiveHybrid 5 ו-BMW ActiveHybrid 7.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן