Skip to content

רשות השידור: סכסוך עבודה ועיכובים ברפורמה

האם הרפורמה ברשות השידור הולכת ומתרחקת? היום הכריזה אגודת העיתונאים בירושלים על סכסוך עבודה עם רשות השידור. יחסי עבודה מעורערים וטענות על העדר שקיפות עומדים ברקע של הסכסוך ושל דחיות חוזרות ונשנות של פעמי הרפורמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אגודת העיתונאים בירושלים הכריזה על סכסוך עבודה עם רשות השידור. בהודעה על סכסוך העבודה, מונה יו"ר האגודה חיקה גינוסר שורת עילות להכרזת הסכסוך ובהן פגיעה והתנכלות בנציגי העיתונאים, רדיפה אישית של חברי הוועדים, שחיקת שכר ותנאי עבודה של עיתונאים ברשות השידור, העסקת מגישים חיצוניים בקול ישראל על חשבון אנשי הרדיו, פגיעה בכתבי החדשות בערבית ועוד.

בנין הנהלת רשות השידור במתחם שערי צדק הישן בירושלים

הכרזה זו, ערב חג הפסח, באה לאחר שהחלת הרפורמה ברשות השידור נדחית שוב ושוב בגלל העדר הסכמה בין הנהלת רשות השידור לבין נציגי העובדים. למעשה, סכסוך העבודה והדיונים על הרפורמה גם יחד משקפים בעיקר משבר אמון חריף בין נציגי העיתונאים ברשות לבין ההנהלה.

לבקשת מנכ"ל רשות השידור, יוני בן מנחם, לזרז את ההליך כדי לחתום על הרפורמה במוצאי חג הפסח, הודיעה לו אגודת העיתונאים כי חתימתה תהיה מותנית במתן פרטים מדויקים על טבלת השכר החדשה, על רשימות העובדים הזכאים ליהנות מפירות הרפורמה ועל הנהלים שיקבעו כללי עבודה, בהם נהלים לפיטורי עובדים במסגרת הרפורמה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן