Skip to content

שישה פצועים בתגרה בין שתי משפחות בנהריה

רומאו ויוליה נוסח נהריה: צעיר וצעירה משתי משפחות, האחת יהודית והשנייה מוסלמית, התאהבו. במשפחות לא אהבו את הרעיון. התגרה פרצה היום ברחוב בעיר, סכינים נשלפו והדקירות לא איחרו להגיע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ששה בני אדם נפצעו היום (ג') מקטטה שכללה דקירות סכין, במהלך קטטה בין בני שתי משפחות ברחוב יהודה המכבי בשכונת טרומפלדור שבנהריה. הפצועים הועברו לבית החולים בנהריה. דובר בית החולים, חגי עינב, מסר כי מצב שלושה מהפצועים בינוני ושלושה נוספים נפצעו קל. הפצועים, חמישה גברים ואישה, הם בני 23 עד 51.

על פי החשד, התגרה פרצה בעקבות קשר רומנטי שנרקם בין בת ובן משתי המשפחות, אחת יהודית והשנייה מוסלמית. ההערכה היא שאחת המשפחות התנגדה לקשר.

במד"א דיווחו כי הפצועים נמצאו ברחוב כשהם "עומדים על רגליהם, שותתי דם והסתובבו בחוץ. שניים מהם נפגעו בחזה ובגפיים ושניים נדקרו בחזה ובראש.  מהמשטרה נמסר שכל החשודים מאושפזים בבית החולים, ובשלב זה לא נעצרו מעורבים נוספים. עוד נודע, כי לאחר טיפול וייצוב מצבם תחליט המשטרה על כיוון החקירה ואם יש לעצור מישהו מהם.

1 Comment

  1. דני בן שבת
    27 ביולי 2013 @ 15:25

    אני אבא של קורל בן שבת תמיד ידיעתי שהבת שלי מוחזקת אצל משפחת סבאח מנהריה בניגוד לרצונה תחת איומים ואלימות מילולית ופיזית. היום שלוש חודשים אחרי האירוע ברצוני לידע אתכם כי בינתיים זה כחודשיים לערך שהבת חזרה הבית, ניתקה קשר עם אותו נור סבאח ומשפחתו, והיום היא מבקשת לספר את שעברה באותו יום האירוע ולפני ואחרי שזה כולל איומים, ואלימות מילולית ופיזית, היא ביקשה כבר לפני חודשיים למסור עדות במשטרה, אך לצערה משטרת נהריה לא מוכנים לקבל ממנה את מלוא הסיפור, למרות שיש בידי ראיות מוקלטות, וראיה בכתב של הודעה מהפייסבוק של הבחור
    נור לבת הגדולה שלי ששם הוא ממשיך לאיים מבלי שמטרת נהריה מוכנה לקבל תלונה, בימים אלו אנחנו ממתינים להחלטת בג"ץ לעתירה שהגשנו על מנת לקבל לידנו את סרט ממצלמות האבטחה, ועוד ועוד ראיות המעידות מה היה בדיוק לפני, באירוע, ולאחריו. היום הבת שלי עזבה את העיר לעיר אחרת, היא עובדת ומאושרת, ומבינה היטב כיצד ההורים והמשפחה שלה נפגעו בגלל שפחדה לספר על האיומים והאלימות ממנה סבלה מהמשפחה הזאת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן