Skip to content

איזי ג'ט מפרסמת לוח הטיסות לחורף 2013

החברה מציעה טיסות נוספות מתל אביב ללונדון (לוטון). קו מנצ'סטר-תל אביב יופעל במתכונת שנתית. ככל שההזמנה מתבצעת מוקדם יותר, כך המחירים נמוכים יותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
איזי ג'ט. מכירות מוקדמות לחורף 2013. צילום איזי ג'ט
איזי ג'ט. מכירות מוקדמות לחורף 2013. צילום איזי ג'ט

איזי ג'ט מפרסמת כבר עכשיו את לוח זמני הטיסות לחורף 2013, שלפיו היא מגדילה את תדירות הטיסות בקו תל אביב – לונדון (לוטון) עד ל-11 טיסות שבועיות (בהתאם לתקנות נמל התעופה). כמו כן, לאחר עונה שהסתיימה בהצלחה בקו תל-אביב – מנצ'סטר, החליטה החברה, כי הוא יופעל במתכונת שנתית.

טיסות איזי ג'ט לחורף 2013 (החל מ- 27 באוקטובר ועד סוף מרץ 2014) מוצעות כבר עתה למכירה באתר www.easyJet.com. פרסום לוח הטיסות לתקופת החורף עכשיו מאפשר ללקוחות להזמין כבר עתה את טיסתם, וכך לזכות במחירים הנמוכים ביותר (איזי ג'ט פועלת בהתאם למודל Low Cost שלפיו ברוב המקרים, ככל שההזמנה מתבצעת מוקדם יותר, כך המחירים נמוכים יותר.

לוח הזמנים לחורף 2013 מצביע על גידול של 12.5% בהיצע המושבים בקו תל אביב-לונדון (לוטון) וגידול של 20% בקו תל אביב-מנצ'סטר. לוח הזמנים לחורף 2013 בקווים תל אביב-בזל ותל אביב-ז'נבה, יפורסם בימים הקרובים.

מחירים התחלתיים (כולל מסים):

תל אביב – לונדון 57.5 ליש"ט
לונדון – תל אביב 88 ליש"ט
תל אביב – מנצ'סטר 36 ליש"ט
מנצ'סטר – תל אביב 84.5 ליש"ט

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בבריטניה וישראל. ידידי התיירות הישראלית
יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בבריטניה וישראל. ידידי תעשיית התיירות הישראלית

"אנו שמחים לפרסם את לוח זמני הטיסות לחורף 2013, להציע יותר טיסות בקו תל אביב-לונדון (בהתאם לתקנות נמל התעופה) וכן להפעיל את קו תל אביב-מנצ'סטר במתכונת שנתית. איזי ג'ט היא שותפה אסטרטגית נאמנה של תעשיית התיירות הישראלית ואנו נשמח להביא יותר מבקרים לישראל. אנו שואפים להרחיב את היצע היעדים שאנו מפעילים כיום מתל אביב למדינות נוספות באירופה, בנוסף לבריטניה ושוויץ, ונעשה זאת כשהסכם שמים פתוחים יכנס לתוקף", מסביר יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה וישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן