Skip to content

Natura Pet מחזירה מוצרי מזון לחיות מחמד מן המדפים

חברת Natura Pet, שאת מוצריה משווקת חברת הצריכה Proctor and Gamble, מרחיבה את מבצע החזרת מוצרי המזון לחיות מחמד שהיא החלה בעקבות חשש להימצאות חיידק הסלמונלה במזון. קיים חשש לסיכון בריאותי לחיות הניזונות ממוצרי החברה ולבני אדם כאחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת מוצרי הצריכה Proctor and Gamble יצאה בהודעה לתקשורת כי Natura Pet, חברה העוסקת בשיווק ומכירה של מזון לחיות מחמד, הרחיבה את מבצע החזרת מוצרי מזון לחיות מחמד שהיא החלה, מהחשש שהמוצרים מכילים סלמונלה. לא דווח על כל מחלה הקשורה לחיידק עד עתה. 

סלמונלה יכולה לפגוע בחיות מחמד שאוכלים מוצרים הנגועים בחיידק, וקיים חשש לפגיעה בבני אדם שבאים במגע עם מוצרי מזון לחיות מחמד. הסיכון לפגיעה בבני אדם עולה, אם הבעלים של חיות המחמד לא שטפו את ידיהם ביסודיות לאחר טיפול במזון החיות או שבאו במגע עם כלים שהכילו את המזון הנגוע. 

פירוט המוצרים באתר החברה
פירוט המוצרים באתר החברה (צילום מסך)

בדיקות שנעשו על ידי משרד החקלאות של מדינת מישיגן ומשרד החקלאות של מדינת ג'ורג'יה – כך צוין בהודעה – אישרו כי אכן הממצאים נכונים. 

המוצרים נמכרו ברחבי העולם דרך מרפאות וטרינריות, ודרך קמעונאים המתמחים בממכר מזון לחיות מחמד. במדינות נוספות כמו קנדה, הונג קונג, קוריאה, יפן, מלזיה וקוסטה ריקה, המזון נמכר גם דרך הרשת. עבור אותם מוצרים שנמכרו, תאריך התפוגה של מזון החתולים היבש הוא בין התאריכים 01.01.2014 עד 24.03.2014, ועבור מוצרי מעדנות לחתולים תאריך התפוגה הוא 01.07.2013 עד 27.09.2013. פרוקטור אנד גמבל מבקשת מצרכנים אשר רכשו את המוצרים הללו להיפטר מהם. 

להודעת ההחזרה של מוצרי החברה

חברת Natura Pet Products היא חברה העוסקת בשיווק וממכר של מוצרי מאכל טבעיים והוליסטיים לחיות מחמד והוקמה לפני כ-20 שנה. חברת Natura Pet Products מספקת מוצרים עם רכיבים טבעיים כמו בשר טרי, פירות וירקות טריים, כפי שנרשם באתר החברה. 

פרוקטור אנד גמבל היא חברת מוצרי צריכה מהגדולות בעולם, שבסיסה בסינסנטי ארצות הברית. בתחילת דרכה החלה החברה כעסק משפחתי המתמחה בייצור סבונים, וכיום היא מעסיקה כ-138,000 עובדים ברחבי העולם, עם מחזור מכירות הנע בסדר גודל של עשרות מיליארדי דולרים בשנה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן