Skip to content

אותרה גופתו של האח השלישי שטבע בים באשקלון

צוללני המשטרה משו את הגופה סמוך למקום שבו אותר אתמול האח סולימאן בן ה-19 ומוקדם יותר הבוקר אותרה גופתו של האח הצעיר עטאף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היום בשעה 14:15 התקבלה הודעה במוקד מד"א לכיש על מציאת גופה נוספת בחוף הים באשקלון.
פארמדיקים של מד"א קבעו את מותו. בשעה זו מפנים את גופתו לבית חולים ברזילי באשקלון,

לאחר בדיקה וזיהוי נקבע כי הגופה שנמשתה מהמים היא גופתו של האח השלישי, הבכור מבין האחים, נאהד סראעיה בן ה-26. צוללני המשטרה משו את הגופה סמוך למקום שבו אותרה אתמול גופתו של האח סולימאן בן ה-19 ומוקדם יותר הבוקר אותרה גופתו של האח הצעיר עטאף.

אבי המשפחה ממתין על החוף למציאת הגופות (צילום: דובר המשטרה)
אבי המשפחה ממתין על החוף למציאת הגופות (צילום: דובר המשטרה)

בני משפחת סראעיה, הנמצאים בשעה זו ברחבת בית החולים ברזילי, מתכנסים ביגונם. האב חסן ושאר בני המשפחה מתנחמים שלפחות נמצא גופותיהם של שלושת האחים שטבעו והמשפחה תוכל להביאם ביחד לקבורה. הלוויתם צפוייה להתקיים בבית הקברות ביישוב כסייפה בנגב.

שלושה אחים, בני 16, 19 ו-26 מהשבט סראעיה שבנגב, הגיעו ביום חמישי עם בני משפחתם לחוף הים באשקלון. במהלך הבילוי בים הבחין אביהם של השלושה כי האחים במצוקה וניסה לחלצם, אולם החל לטבוע בעצמו. האב נמשה מהמים אך הקשר עם בניו אבד.

מיד כשהתקבל הדיווח על הטביעה, כוחות משטרה גדולים, כולל שיטור ימי ומסוק, החלו בחיפושים קדחתניים אחר השלושה. עם מציאת וזיהוי הגופה השלישית בחוף דלילה באשקלון, התייחס מפקד המחוז, ניצב יורם הלוי, לטרגדיה: "משטרת המחוז הדרומי, אשר היתה ערוכה לרגל אירועי החג, הגיעה למקום הטביעה במהירות ומאז החיפושים התנהלו מסביב לשעון. הנחיתי את כלל כוחות המחוז לפעול בנחישות תוך הפעלת כלל האמצעים העומדים לרשות המשטרה לאיתורם".

הצוללנים במהלך החיפושים (צילום: דובר המשטרה)
הצוללנים במהלך החיפושים (צילום: דובר המשטרה)

ממ"ז דרום ביקש למסור את תנחומיו למשפחה והוסיף: "אני מבקש להודות למרחב לכיש ותחנת אשקלון בפיקודו של סגן ניצב חיים בובליל, על ריכוז פעולות החילוץ. ליחידת הצוללנים, ליחידה האווירית, לפרשים, לזק״א, לחיל הים וכמובן למתנדבים הרבים אשר הגיעו מכל קצוות הארץ לסייע בחיפושים".

לסיום, הדגיש מפקד המחוז כי עונת הרחצה עתידה להיפתח רק ב-11/4, וכי "אין להיכנס לחופים שאינם מוכרזים ובהעדר מציל".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן