Skip to content

הנשיא פרס ליצחק תשובה: עשית מעשה אדיר

נשיא המדינה בירך את יצחק תשובה על המהלך חסר התקדים שהוביל לחיבור מאגר הגז הטבעי תמר למדינת ישראל: "בלעדיך המהלך לא היה קורה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה, שמעון פרס, שוחח היום עם יצחק תשובה ובירך אותו באופן אישי על המהלך ההיסטורי חסר התקדים, אשר הוביל לחיבור מאגר הגז הטבעי למדינת ישראל: "אין בליבי מספיק ברכות לך, בלעדיך המהלך לא היה קורה – עשית מעשה אדיר". יצחק תשובה הודה לנשיא בחום ואמר: "אני מודה לך ומתרגש לשמוע את קולך", והוסיף כי מקורות הגז יכולים להוזיל את מחירי החשמל בחמישים אחוזים וכי הוא מקווה כי יסייעו הן לצרכנים הפרטיים והן למפעלים אשר זקוקים לאנרגיה זו. 

תשובה (צילום: ויקימדיה)
התעקש ומצא. תשובה (צילום: ויקימדיה)

הנשיא הביע הערכתו ליצחק תשובה גם בעת ביקור הפסח המסורתי אצל הרב עובדיה יוסף והרבנים הראשיים שם אמר: "יצחק תשובה התעקש ומצא חברה אמריקאית שתחפור, כשבישראל עוד לא התלהבו מכך. העקשנות והמעוף של תשובה הם זכות גדולה אשר הובילה אותנו ליום זה ואני מברך אותו על כך".

בהקשר זה התייחס הנשיא פרס לשימוש בנכסי הטבע ובנכסים הכלכליים לטובת החברה הישראלית ואמר: "רוח העם היהודי תמיד העדיפה ערכים על נכסים. את הנכסים אין לבזבז – יש להשקיע במלחמה בפערים החברתיים, ברווחה, בהעלאת רמת החינוך והמחקר וצמצום העוני".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן