Skip to content

בוס ללא הסוואה: עמית בהט התמנה למנהל אזור אילת בישרוטל

מנכ"ל מלונות ישרוטל, ליאור רביב, הודיע על מינויו של עמית בהט לתפקיד מנהל אזור אילת של החברה. זאת כדי לאפשר לשלומי טחן, סמנכ"ל התפעול בישרוטל, שהשתתף בתוכנית "בוס בהסוואה", להתרכז גם בפתיחת המלונות החדשים רויאל ביץ' ת"א וכרמים בקרית ענבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון ישרוטל רויאל ביץ' באילת, מלון הדגל של החברה באשכול המלונות בעיר. (צילום: רשת ישרוטל)
מלון ישרוטל רויאל ביץ' באילת, מלון הדגל של החברה במקבץ המלונות בעיר. (צילום: רשת ישרוטל)

עמית בהט מונה למנהל אזור אילת של חברת מלונות ישרוטל.

עמית בהט. (צילום: יניב כהן)
עמית בהט. (צילום: יניב כהן)

מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב, אומר כי: "לאור התרחבות והתפתחות החברה באזור המרכז, החלטנו על הוספת תפקיד של מנהל אזור מלונות אילת, בכדי לאפשר לשלומי טחן, סמנכ"ל התפעול בישרוטל, בנוסף לאחריותו על מלונות אילת, להתרכז גם בפתיחת המלונות החדשים רויאל ביץ' ת"א וכרמים בקרית ענבים".

הממונה התנגד להסכם עם הנסיכה

בהט התחיל לעבוד בחברת ישרוטל בשנת 1994 עם פתיחת מלון רויאל ביץ' אילת, שם נקלט בתפקיד סגן מנהל חדר האוכל, לאחר סיום לימודיו בבית הספר "תדמור" למינהל בתי מלון. בתפקידיו האחרונים שימש בהט כאחראי על מלון ישרוטל הנסיכה, וזאת במקביל לניהול אשכול מלונות רויאל ביץ' אילת וישרוטל ים סוף.

מלון הנסיכה באילת. ישרוטל התקשרה עם לקסן בהסכם ניהול לתקופה ארוכה. הממונה על הגבלים עסקיים אסר. (צילום: רשת ישרוטל)
מלון הנסיכה באילת. ישרוטל התקשרה עם לקסן בהסכם ניהול לתקופה ארוכה. הממונה על הגבלים עסקיים אסר. (צילום: רשת ישרוטל)

יצויין כי לפני כשנה התקשרה ישרוטל עם חברת לקסן, הבעלים של מלון הנסיכה, בהסכם לפיו ישרוטל תנהל את מלון לתקופה ארוכה. הממונה על הגבלים עסקיים, פרופ' דיויד גילה, התנגד לכך ולמלון מונה ד"ר עמרם אהרוני כמנהל מטעם הממונה.

בעקבות מינויו של בהט, יחולו שינויים נוספים במשרות הניהול של ישרוטל: גולן כהן, הממלא כיום את תפקיד מנהל מלון ישרוטל אגמים, יחליף את עמית בהט וימונה למנהל מלון רויאל ביץ' אילת. גולן כהן החל את עבודתו ברשת ישרוטל בשנת 2002 כמנהל משאבי אנוש בישרוטל המלך שלמה, ובהמשך קודם לתפקיד סמנכ"ל ישרוטל המלך שלמה, סמנכ"ל ישרוטל ים המלח, ומנהל תפעול ישרוטל לגונה.

את מקומו של גולן כהן, כמנהל מלון ישרוטל אגמים, ימלא ערן הנדלר. הנדלר ממלא מאז אפריל 2011 את תפקיד מנהל מלון רויאל ביץ' אילת, לאחר שהיה במשך שבע שנים המנהל התפעולי של מלון הילטון מלכת שבא באילת.

רביב ציין כי במינויים אלה, מיושמת הפילוסופיה הניהולית של רשת ישרוטל, אשר מקדמת את עובדיה וממנה לתפקידים הבכירים ביותר מנהלים משורותיה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן