Skip to content

ניסוי בפינאייר: אינטרנט אלחוטי בטיסה

במשך חודשיים יוצע לנוסעים במחלקת עסקים במטוסי איירבוס A330 להשתמש במחשב הלוח (טאבלט) החדיש של חברת הולט פאקרד HP ELITE PAD 900, כדי לראות סרטים ותוכניות בטיסה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פינאייר. ניסוי אינטרנטי להעלאת רמת הבידור במחלקת עסקים
פינאייר. ניסוי אינטרנטי להעלאת רמת הבידור במחלקת עסקים

במשך חודשיים יוצע לנוסעים במחלקת עסקים במטוסי איירבוס A330 להשתמש במחשב הלוח (טאבלט) החדיש של חברת הולט פאקרד  HP ELITE PAD 900, כדי לראות סרטים ותוכניות בעת הטיסה

פינאייר מציעה לנוסעיה ליהנות מסרטים ותוכניות בידור במחשב הלוח (טאבלט) החדיש ביותר של היולט פאקארד HP ELITE PAD 900. ניסוי האינטרנט האלחוטי במטוס הוא שיתוף פעולה בין חברת התעופה פינאייר לבין מייקרוסופט ויולט פאקארד לשיפור ושדרוג של רמת הבידור בטיסה.

פינאייר היא חברת התעופה שיזמה ניסוי מיוחד בענף חדש של בידור בטיסה – אינטרנט אלחוטי. במשך חודשיים יוצע לנוסעים במחלקת עסקים במטוסים רחבי-גוף איירבוס A330 להשתמש במחשב הלוח (טאבלט) החדיש של חברת יולט פאקארד  HP ELITE PAD 900 , כדי לראות סרטים ותוכניות אחרות בעת הטיסה. HP מספקת לפינאייר את מחשבי הלוח מהדגם החדיש ורב העוצמה, המיועד בעיקר לאנשי עסקים ופועלים על בסיס "חלונות 8".

ובשבוע שעבר הודיעה הנהלת פינאייר על שירות חדש לנוסעיה: שילוב בין דף הפייסבוק של הנוסע לבין מקום מושבו בטיסתו בפינאייר. הנוסע יוכל לדווח לחבריו בדף הפייסבוק שלו על תכניות הטיסה שלו – מועד הטיסה בחברת פינאייר, מועד ההגעה ליעד, ואפילו מושבו במטוס.

1 Comment

  1. אריאל
    16 באפריל 2013 @ 11:23

    חברה מעולה!!! טסתי איתם לבנגקוק פשוט חברה מעולה מושבים נוחים,אוכל מעולה (מעולה,מעולה אני מדבר על גורמה ובלי הגזמות), חווית בידור שהלוואי על כל חברה ושירות פשוט יוצא מן הכלל…. לגבי המחיר כל דבר טוב עולה הרבה אבל מדובר פה יחסית במחיר סביר… (טסתי איתם מהלסינקי [פינלנד] לבנגקוק ב-1079$ בלבד… ככה שנראה לי שהם יחסית זולים לחברה מעולה).

    ממליץ בחום לטוס איתם הבנתי מהדיילות שמהקיץ הם יפעילו גם טיסות לישראל…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן