Skip to content

אבסולוט וודקה מגיעה לרוטשילד בתל-אביב

"אבסולוט בלנק", המהדורה הישראלית הראשונה של המותג, מוקדשת לחיי הלילה של העיר ללא הפסקה, ובעיצוב המעצב הישראלי "פילפלד"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אבסולוט וודקה מכריזה על שיתוף פעולה עם המעצב האגדי, ניר "פילפלד" פלד, ולראשונה בישראל, מושקת "אבסולוט בלנק – ABSOLUT BLANK" לרגל יום העצמאות של מדינת ישראל. הבקבוק במהדורה מיוחדת של אבסולוט וודקה מוקדש לחיי הלילה של תל אביב.

בקבוק מיוחד זה של המהדורה המוגבלת הוא המשך לקמפיין השיווקי אבסולוט בלנק, אשר בו אבסולוט הפכה את הבקבוק האיקוני שלה לקנבס ריק, שמשמש השראה לאמנים ברחבי העולם למלא אותו ביצירותיהם.

עיצוב הבקבוק עושה שימוש באורנמנטיקה שמייצגת באופן מובהק את האסטטיקה של האזור, והרחוב שנגלה אל מעבר לחלון הוא שילוב של שדרות רוטשילד ושדרות ח"ן – לב המרחב התרבותי העירוני בתל אביב.

מטיאס ווסטפהאל, דירקטור המותג הבינלאומי באבסולוט, ציין: "מדהים לראות כיצד הקמפיין הבינלאומי שלנו מתפתח ליוזמה וחיבור מרתק שכזה. שיתוף הפעולה שלנו עם פילפלד מראה כיצד יכולה אבסולוט להמשיך ולהוות זרז ליצירה ולאומנות".

פילפלד סיפר כי: "כדי להבין את תל אביב, עליך ללכת ברחובותיה. לכן עיצבתי מעין תפאורה דו צדדית עם חלון שמאפשר להציץ על שדרה תל אביבית בלילה", כך מתאר פילפלד את הבקבוק שיצר, הלוכד את העיר גם בסגנון וגם בתוכן. "יש בעיר הזאת כל כך הרבה אנרגיה", אומר פילפלד, "שאתה מקבל השראה רק מלחוש את מה שנמצא סביבך".

תל אביב הפכה בשנים האחרונות באופן רשמי לאחת הערים החמות והאופנתיות בעולם: בירת הקוליות של המזרח התיכון על פי הניו יורק טיימס, אחת מ-3 הערים הצומחות בעולם (פורבס), אחת מעשר הערים הטובות בעולם לקלאברים הדוניסטים ולגרגרנים על פי הלונלי פלאנט, אחת מעשר הערים המובילות בעולם לחובבי ארכיטקטורה (קונדנסט), אחת מעשר ערי החוף הטובות בעולם על פי הנשיונל ג'אוגרפיק, אחת מעשר הערים החמות בתיירות (לונלי פלאנט), אחת מהערים היצירתיות בעולם על פי גלוב אנד מייל, ואם לא די בכל אלה – מגזין התיירות הבריטי  "Travelers Digest" הכריז השנה על תל אביב כאחת מעשר הערים שבהן הגברים והנשים הכי יפים. האווירה הצעירה והבינלאומית, שממשיכה אל תוך הלילה, מוצגת נאמנה ביצירה של "פילפלד".

הבקבוק זמין מעתה בחנויות המובחרות, ומחירו כ-75 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן