Skip to content

"יום האם"- הגרסה ההוליוודית

דברה מסינג אמורה לככב בגרסה האמריקנית לסדרה הקומית הישראלית "יום האם" המבוססת על חייה של העיתונאית והמאיירת דניאלה לונדון-דקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
בתפקיד קרן מור. מסינג. צילום: david shankbone, ויקיפדיה

רשת CBS תפיק גרסה אמריקנית לקומדיה הישראלית "יום האם" המבוססת באופן מופשט על חייה של העיתונאית/מאיירת  דניאלה לונדון-דקל. יפיקו את הסדרה הצמד רוטנברג וזוריטסקי, לשעבר מפיקי "סקס והעיר הגדולה" ו"סמאש". הישראלים אבי ניר, רן תלם, דניאלה לונדון-דקל ודנה עדן יקחו גם הם חלק ביצירת הגרסה האמריקנית.

בדומה לפורמט הישראלי מבית היוצר של "קשת", הסדרה תספר על חיי היומיום של  אשת קריירה נשואה באושר פלוס שלושה, שיכולה בקלות לזכות בתואר: "האם שהכי משתדלת, אבל עדיין לא ממש מצליחה". בישראל מככבת בסדרה קרן מור וליצדה דרור קרן, אורלי זילברשץ ועוד.

העונה הראשונה של הסדרה שודרה בשנה שעברה, ובחודש אוקטובר הכריזו ב"קשת" כי הסדרה תחודש לעונה שנייה. במרכז העלילה – אלה, מאיירת, נשואה פלוס 3, ומקיימת קשר קרוב וכמעט מטריד עם חברתה הטובה מיקי. אלה מנסה לג'נגל בין חיי המשפחה, לעבודה, למיקי, תוך ניסיון (לרוב כושל) להצליח בהכל, ותוך הוכחה (לעצמה ולעולם) שקלישאות פשוט לא עובדות במציאות.

"יום האם" בערוץ 2 - קרן מור, דרור קרן ואורלי זילברשץ

 בגרסה האמריקנית תיקרא הדמות הראשית ככל הנראה בשם הישראלי "שירה", ואת התפקיד הראשי תאייש, לפי הדיווח ב- Hollywood Reporter, דברה מסינג. מסינג כיכבה בסיטקום המצליח "וויל וגרייס", מטעמו זכתה בפרס ה"אמי". בשנה שעברה עשתה מעבר לעולם הדרמה, וכיום היא מככבת בסדרה "סמאש", מבית NBC, שעונתה השנייה משודרת בימים אלה.

בתקופה האחרונה שבות ועולות הסברות ש"סמאש" לא תחזור לעונה שלישית, אך כנראה שמסינג לא מחכה למילה האחרונה, וכבר מקפידה לשריין לעצמה ג'וב חדש, ליתר בטחון. מעריצים רבים של "סמאש" הביעו דאגה מהסכם של מסינג עם CBS, במיוחד בשל העובדה ש"סמאש" עוד לא סיימה את חייה הטלוויזיונים באופן סופי. מסינג מיהרה להרגיע את הרוחות, כשאמרה בראיון ל- She Knows, ש"סמאש" נשארת העדיפות הראשונה שלה, ושאם הסדרה תחודש לעונה שלישית – שם היא תהיה.

מי שצפוי לככב לצידה של מסינג הוא פול אדלשטיין, לשעבר ד"ר קופר פרידמן מ"מרפאה פרטית". אדלשטיין ישחק את הבעל המצליח והלא-יוצלח, שעובד בחברת "גוגל" ביום, ומסדר את הטעויות שאשתו עושה בלילה. נכון לעכשיו, לגרסה האמריקאית עוד אין שם, וטרם נודע על תאריך מדויק לשידור הפיילוט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן