Skip to content

האסון באלפי מנשה: אין עדות שמדובר באירוע פלילי

עד כה לא נמצאו סימנים שמותו אירע כתוצאה מאירוע פלילי. עם זאת המשטרה לא שוללת גם כיוון זה ומנסה לאתר נערים שהיו עמו על הגג, אם היו כאלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת איו"ש ממשיכה לחקור את נסיבות מותו של הנער כבן 15, שגופתו נמצאה הבוקר מוטלת בחצר בית הספר היסודי "צופי שרון" באלפי מנשה. זאת לאחר שהנער נפל אל מותו מגג בית הספר מגובה רב. בסריקות שביצעו החוקרים על גג בית הספר לא נמצאו עד כה סימנים המעידים על אירוע פלילי שבעקבותיו נפל הנער. כמו כן נבדקה ונשללה גם האפשרות כי הנער שאף גז מזגנים. מתחזקת ההנחה כי הנער שם קץ לחייו. הוריו של הנער הגיעו הבוקר למוסד החינוכי וזיהו את גופתו.

מנהלת בית הספר שהגיעה למקום לא זיהתה את הנער כתלמיד בית ספרה וככל הנראה הוא לומד במוסד אחר. בנוסף לכך בודקת המשטרה אם לצד הנער שהו הלילה נערים נוספים.

עוד נודע, כי במהלך הבוקר הבחינו תלמידים בגופת הנער והזעיקו את אב הבית שהזעיק את המשטרה. חלק מהתלמידים פרצו בבכי ויצאו מבוהלים מבית הספר. חלק מהוריהם המודאגים הגיעו לקחת אותם לביתם. למרות זאת,  יום הלימודים בבית הספר נמשך, אך בהמשכו שוחררו התלמידים לבתיהם לפני תום הלימודים.

מפקד מרחב שומרון, ניצב משנה קובי שבתאי, המנהל את חקירת מותו של הנער, מסר כי במשטרה לא שוללים אירוע פלילי וגם כיוון זה נחקר. ממד"א נמסר, כי הבוקר בסמוך לשעה שמונה, התקבלה הקריאה. כשצוות הפרמדיקים הגיע הוא מצא את הנער כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית ולמרות ניסיונות ההחייאה לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן