Skip to content

מעצר החשוד ברצח העובדת הזרה הוארך

גופת הנרצחת תיבדק ביום ראשון בנוכחות פתולוג מטעם הסנגוריה הציבורית והחשוד יילקח לבדיקה פסיכיאטרית. צו איסור פרסום הוטל על שמה ושם החשוד ברצח, כי טרם הצליחו להודיע למשפחת העובדת על הירצחה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (שישי) בצהריים את מעצרו של המאבטח בן ה-50, תושב אשקלון, החשוד כי רצח אמש את המטפלת הזרה שטיפלה באמו. לבקשת סנגורו מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד נאום בונדר, נאסר פרסום שם החשוד כמו גם שם הנרצחת. למשפחתה, נכון לעת הדיון, טרם נודע סיפור רציחתה.

השופטת, סבין כהן, הסכימה לדחות את נתיחת הגופה ליום ראשון הקרוב, על מנת שפתולוג מטעם הסנגוריה הציבורית יהיה נוכח בנתיחה. "לא מצאתי כי יש בעיה הלכתית בדחיית הנתיחה, אשר יכולה הייתה להוות שיקול לבצע את הנתיחה עוד היום", פסקה השופטת והוסיפה כי איננה רואה דחייה בניתוח גורם שיעכב את החקירה. לכן היא הורתה על דחיית כמבוקש והורתה להפנות את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית, שתבדוק בין השאר אם הוא כשיר למשפט והאם בעת ביצוע המעשה הוא היה מודע למעשיו. מעצרו הוארך בעשרה ימים.

השוטרים ליד הדירה בה בוצע הרצח
השוטרים ליד הדירה בה בוצע הרצח

אמש (חמישי) התקשר הגבר למשטרת אשקלון והודיע כי ירה בעובדת והזמין את המשטרה. העובדת הזרה ממולדובה, אישה כבת 45, נמצאה ללא רוח חיים בדירה בה עבדה ברחוב סיני 6 באשקלון. על גופתה נמצאו סימני ירי. רוצחה לכאורה, גבר כבן 50, מאבטח במקצועו, נשוי למהנדסת בניין, נמצא כשאקדח מצוי בידיו. כוחות משטרה גדולים שהגיעו לזירה עצרו את החשוד. ותפסו את האקדח שעל פי החשד שימש לרצח. החשוד, החזיק באקדח ברישיון. לא נשללה האפשרות כי הסיבה בגינה ירה הגבר במטפלת אמו הקשישה היא יחסים שהיו בין השניים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן