Skip to content

ישראייר חונכת קו טיסות לטיביליסי בגיאורגיה

ליעד הקרוב הזה מציעה החברה טיסה סדירה במחיר של החל מ-499 דולר לאדם וטיול מאורגן הכולל טיסה, 8 ימים במלון על בסיס חצי פנסיון במחיר החל מ-1,245 דולר לאדם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

מטוס איירבס A-320 של ישראייר. צי המטוסים הצעיר בישראל
מטוס איירבס A-320 של ישראייר. סדיר לטיביליסי

במסגרת הערכות קבוצת ישראייר לקיץ 2013, החברה מוסיפה טיסה שבועית סדירה לטיביליסי גאורגיה. הטיסה הראשונה ליעד תצא ב-14/5 והיא תמשיך לפעול אחת לשבוע בימי שלישי עד סוף חודש ספטמבר. מחיר טיסה לטיביליסי הוא החל מ-499 דולר לאדם.

בנוסף לטיסות סדירות, תציע קבוצת ישראייר טיולים מאורגנים בני 8 ימים, על בסיס חצי פנסיון הכוללים טיולי ג'יפים ושני ערבי פולקלור במחיר של החל מ-1,245 דולר לאדם, כולל מיסים והיטלים.

כיום מציעה גיאורגיה לתייר חוויה המשלבת בין התרבות העתיקה לבין השפעות מערביות. טיבילסי, בירת המדינה מציעה למטיילים חוויה מגוונת, המשלבת במקביל לרחובות טרנדים ומודרניים ושווקים ססגוניים, עיר בעלת אווירה אותנטית עם אנשים חמים, הצע קולינרי שלא משאיר את התייר אדיש מהמטבח המקומי וממנת הדגל – החצ'פורי. הארוחה בכפרים כוללת לרוב גם הופעה של מקומיים, העושים שמח גם בלי מוזיקה מערבית ותלבושות נוצצות.

"טיביליסי היא יעד נוסף בתמהיל המוצרים שקבוצת ישראייר מציעה לקהל הנוסעים. במרחק של שעתיים וחצי טיסה, יוכל הנוסע הישראלי להגיע ליעד הקסום וליהנות מהעיר הגדולה או לבחור בטיול מאורגן ולצאת מגבולות העיר אל סביבתה המציעה מגוון רחב של סוגי טיולים, הכוללים שהייה במלונות חדשים ומודרניים על בסיס חצי פנסיון וטיול אתגרי, הכולל רכיבת שטח לאזורים נידחים וליהנות שם מנופים קסומים של פסגות מושלגות, ים ומדבר, היסטוריה מרתקת, פולקלור צבעוני, תושבים מכניסי אורחים ושורשים יהודיים מרשימים, מסביר דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן