Skip to content

האתלטיות שני לנדן ושחף ברני קבעו שיאים אישיים

לשתי הישראליות שלומדות, מתאמנות ומתחרות בארה"ב היה סופשבוע מוצלח במיוחד. שני לנדן השייכת לאגודת אס. רמה"ש ולומדות באונ' UC Davis סיימה שלישית במקצה בו רצה את ריצת ה-800 מ' בזמן של 2:07.87 דק' במסגרת תחרות שהתקיימה בטמפה שבטקסס. לנדן רשמה שיפור של 1.68 שנ' לשיאה הקודם אותו קבעה בקיץ האחרון בבלגיה. אלמלא פציעתה של דניאל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לשתי הישראליות שלומדות, מתאמנות ומתחרות בארה"ב היה סופשבוע מוצלח במיוחד. שני לנדן השייכת לאגודת אס. רמה"ש ולומדות באונ' UC Davis סיימה שלישית במקצה בו רצה את ריצת ה-800 מ' בזמן של 2:07.87 דק' במסגרת תחרות שהתקיימה בטמפה שבטקסס. לנדן רשמה שיפור של 1.68 שנ' לשיאה הקודם אותו קבעה בקיץ האחרון בבלגיה.

אלמלא פציעתה של דניאל פרנקל, הייתה צפויה לנו בקיץ תחרות ישראלית מסעירה בין שלוש קופצות. שחף ברני מאתלטי כיוונים ב"ש, הלומדת באונ' צפון טקסס, אמנם טרם הגיעה לגבהים שפרנקל ומעין שחף הגיעו (מעל 1.90 מ'), אבל היא מתקרבת אליהן בצעדים בטוחים. ברני הנמצאת בשיא כושרה בתקופה זו שיפרה  את שיאה האישי כשעברה 1.82 מ' בתחרות שהתקיימה בדנטון שבטקסס, מקום מושבה של האוניברסיטה אותה היא מייצגת ואשר בהישגה זה קבעה אף שיא אוניברסיטה חדש. בנוסף לכל אלו עלתה ברני למקום החמישי בכל הזמנים במשותף עם מרינה שפרן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן