Skip to content

קלמ תעצב מחדש מחלקות עסקים טראנס אטלנטיות

העיצוב החדש יקנה נוחות ופרטיות לכל נוסע ויכלול מושבים שהופכים למיטה במצב מאוזן, שטח אחסון רחב יותר ושטיחים שעשויים ממדי דיילות ממוחזרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת התעופה קלמ ממשיכה להשקיע בלקוחותיה; תעצב מחדש את מחלקת העסקים World Business Class בקווי התעופה הטראנס אטלנטיים שלה. העיצוב החדש יכלול מושב שהופך למיטה במצב מאוזן, שטח אחסון רחב יותר, שטיחים שעשויים ממדי דיילות ממוחזרים ויופחת מספר המושבים מ-42 ל- 35, על מנת לספק מרחב גדול יותר לכל נוסע. על קונספט העיצוב החדש אמון מעצב העל ההולנדי Hella Jongerius.

דגמי מושבי מחלקת העסקים החדשים על שולחן המעצבים. צילום: קלמ
דגמי מושבי מחלקת העסקים החדשים על שולחן המעצבים. צילום: קלמ

טיסת הבכורה של מחלקת העסקים בעלת עיצוב הפנים החדש תצא לדרך ביולי 2013 כשהעיצוב יבוצע בהדרגה ביתר המטוסים. תחילה ב-22 מטוסים מדגם בואינג 747-400, כאשר שאר המטוסים מדגם זה צפוי להיות מוכן עד לחודש אפריל 2014. בשלב הבא, עד לקיץ 2014, יעוצבו מחדש 15 מטוסים מדגם בואינג 777-200.

"אני משוכנע שהעיצוב העכשווי של מחלקת העסקים יתקבל בהערכה רבה על ידי הלקוחות מאחר והוא נותן מענה מקיף יותר לצרכיהם. גם בתקופות של קשיים כלכליים, קלמ ממשיכה להשקיע בנוחות המרבית ללקוחותיה. ואני גאה בתוצאה הנהדרת והייחודית הזאת מאחר ובדרך זו, כל אחד מהמושבים במחלקה החדשה שעוצבו על ידי המעצב ההולנדי Hella Jongerius משקפים את שאיפתנו להעניק לנוסעינו הרגשה חמה ונעימה כמו בבית", מסביר פיטר הרטמן, נשיא ומנכ"ל חברת קלמ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן