Skip to content

חשד לרצח אשה בת 74 בביתה בבאר שבע

היא נמצאה ללא רוח חיים בביתה בשכונת נחל עשן בעיר ועל גופה סימני אלימות קשים. נסיבות הרצח לא ברורות. בתה וחתנה נחקרו. תושב השכונה: "זו שכונה יחסית שקטה, זה לא ריב בין עבריינים. אני לא קולט"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אשה בשנות השבעים לחייה נמצאה ללא רוח חיים בביתה בשכונת נחל עשן בבאר שבע, כאשר על גופה סימני אלימות קשים וחתך באזור הגרון. 

כוחות גדולים של משטרה, בראשותו של מפקד מרחב נגב תנ"צ פרץ עמר, הוזעקו הערב לרחוב שמואל רודנסקי 3 בעיר, לאחר שהתקבל דיווח על מציאת הגופה. האשה גרה בבית חד קומתי יחד עם בתה, חתנה ושתי נכדותיה. הראשונים שהגיעו למקום היו צוותי מד"א, שגילו את האשה מוטלת בפתח ביתה ללא רוח חיים. בתה של האישה ובן זוגה נחקרו במשטרה בחשד למעורבות במעשה. נחקרת בסבירות נמוכה גם האפשרות שמדובר בתאונה.

גופת האישה מועברת לאמבולנס (צילום: אלברטו דנקברג)
גופת האישה מועברת לאמבולנס (צילום: אלברטו דנקברג)
השוטרים בזירת הרצח (צילום: אלברטו דנקברג)
השוטרים בזירה (צילום: אלברטו דנקברג)
סימני אלימות קשים על הגופה (צילום: אלברטו דנקברג)
סימני אלימות קשים על הגופה (צילום: אלברטו דנקברג)

צפיר בודנר מפקד רפואי מרחב נגב: "קבלנו דיווח על אשה מחוסרת הכרה, ללא דופק ונשימה, סימני אלימות בפלג גופה העליון ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח". המשטרה סגרה את זירת האירוע וצוותים מיוחדים שלה עוסקים בשעה זו בחקירה במקום.

נצ"מ דורון בדש, מפקד תחנת באר שבע, מסר לתקשורת: "כוחות שלנו הגיעו מהר למקום וזיהו את האשה. כרגע הקפצנו לכאן כוחות מקצועיים, המעבדה הניידת וקציני הזיהוי שעוסקים בחקירת ממצאים בזירה. הנסיבות כרגע לא ברורות. כל האפשרויות נבדקות".

תושבים רבים מתגודדים מול הבית ולא מעכלים את אשר אירע. יחיאל, תושב השכונה: "קשה, קשה לי לעכל לאן הגענו, אני מתבייש במה שקורה, איך אנחנו מגיעים למצב של רצח של אשה קשישה. הבן אדם כנראה היה לא שפוי. השכונה פה מעורבת עולים חדשים וותיקים, שכונה יחסית שקטה, זה לא ריב בין עבריינים. אני לא קולט".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן