Skip to content

נקמת היורמים: מתקפת סייבר נגד מטרות פלסטיניות

פעולות התגמול עוברות לעולם הסייבר. בשעות האחרונות הותקפו מספר אתרים פלסטיניים, ביניהם אתר סוכנות הידיעות "מען" ואתר ערוץ הטלוויזיה של בית לחם. גולשים פלסטינים מדווחים כי קיבלו הודעות פוגעניות וכן הודעות עם חומר פורנוגרפי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יומיים לאחר מתקפת הסייבר על אתרים ישראלים, מצאו עצמם מספר אתרים פלסטיניים תחת מתקפת האקרים. החל מהשעה 20 בערב החלו לקבל בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" תלונות מגולשים אשר אינם מסוגלים להכנס לאתר. צוות התמיכה הטכנית גילה במהרה כי האתר קרס עקב מתקפת האקרים. במקום מסך האתר הופיעה תמונת מגן דוד ומעליו הכיתוב "IsraeliElite". על המסך נכתב באנגלית: "אנו ישראל, איננו סולחים ואיננו שוכחים".

הותקף על ידי האקרים. אתר סוכנות מען בערבית
הותקף על ידי האקרים. אתר סוכנות מען בערבית

אתר הטלוויזיה של בית לחם הותקף גם הוא, בנוסף לאתרי תקשורת פלסטיניים אחרים. גולש פייסבוק פלסטיני דיווח כי קיבל עשרות הצעות חברות מאנשים בלתי מזוהים וכי סירב לבקשות אלה בשל החשש כי מטרתן לפרוץ למחשבו.

בנוסף, הותקף גם מחשבו של המופתי של בית לחם, עבד אלמג'יד עטא, שדיווח כי קיבל הודעה ממקור בלתי מזוהה, בעלת תוכן פורנוגרפי אשר נעלמה מספר שניות לאחר שפתח אותה. בנוסף, מדווח כי  שמה של חבורת ההאקרים הישראלית הוא "Kill Arabs".

 

1 Comment

  1. ענת
    10 באפריל 2013 @ 19:51

    נו, באמת? איזו תינוקיות.

    בכל העולם מנהלים מלחמת סייבר רצינית – חודרים לאתרי מפתח של חברות חשובות, גונבים מידע, מאיימים להפיל אותם.
    ואצלנו: זה אומר לזה קקי, וזה אומר להוא פיפי, ושמים ראש של חזיר.
    איזה גן ילדים אנחנו פה במזרח התיכון.

    גם מלחמת סייבר כמו שצריך לא יודעים לעשות?

    אתם חושבים שהאמריקאים שמים לסינים תולעים של פורנו? למרות שהם יכולים. ושהשלטון הסיני חושב שפורנו זה הדבר הכי מסוכן ליציבות המדינה.

    מי שזה לא יהיה המטומטם שמזדהה בתור קיל ערבס, "אנחנו" לא ישראל. תן ל-8200 לעשות את העבודה.
    הם באמת יורמים.

    נקמת היורמים עאלק? הם יורמים כמו המתנחלת שצועקת שרררמממוטה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן