Skip to content

אם בפולין חשודה ברצח שלושת ילדיה ובהסתרתם במקפיא

זהו מקרה שני של רצח תינוקות על ידי אמם בחלק זה של פולין. בנובמבר נעצרה אם נוספת שרצחה חמישה םעוטים שנולדו לה- והמשטרה חושדת שרצחה גם תינוק שישי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרשיית זוועה חדשה מאיימת לזעזע את אירופה. השלטונות בצפון פולין עצרו אשה החשודה שרצחה שלושה תינוקות שילדה ולאחר מכן הסתירה את גופותיהם במקפיא שבמטבח ביתה. הגופות הזעירות נמצאו בחיפוש שערכה המשטרה בבית.

דובר המשטרה, סלאבומיר נוימן, אמר כי האישה, שזוהתה כלוסינה ד. (41), מהעיר הצפונית לובאווה, הודתה ברצח שלוש התינוקות. אם תורשע ברצח, היא צפויה להישלח למאסר עולם.

דוברת אחרת של משטרת פולין, אנה פיץ', מסרה כי האישה סיפרה בחקירתה כי שמרה את גופות התינוקות במקרר "משום שלא יכלה להיפרד מהם".

חוקרי המשטרה עדיין מנסים להבין מה הייתה הסיבה שגרמה לאם לרצוח את העוללים שהביאה לעולם. נושא אחר שנבדק הוא האם התינוקות נולדו חיים – שכן התשובה לשאלה זו תשפיע על סוגיית ההרשעה של האם ברצח. במקביל, נעצר גם בעלה של לוסינה והוא מצוי בחקירה.

בני הזוג נעצרו אתמול בעקבות פנייה של שכנה למשטרה. חשדה של השכנה התעורר לאחר שהבחינה כי בביתם אין כל תינוקות, על אף שלוסינה הייתה בהריון והריונה היה ידוע וגלוי לתושבי הסביבה. כאמור, כוח משטרתי הגיע למקום, ערך חיפוש בבית וגילה את הגופות הקפואות במטבח.

לבני הזוג יש ארבעה ילדים, בין הגילאים 6 ו-22. כל הארבעה מצויים כרגע אצל משפחות של קרובי משפחה, לאחר שהוריהם נלקחו למעצר.

זה אינו המקרה המזעזע הראשון המתרחש בחלק זה של המדינה. בנובמבר נעצרה בצפון מזרח פולין אישה שזוהתה כביאטה ז, גם היא בת 41, בחשד שרצחה חמישה תינוקות שנולדו לה. גופותיהם של שני בנים ושתי בנות נתגלו וזוהו. חוקרי המשטרה עודם מחפשים אחר גופה נוספת, וחושדים שהיה אף תינוק שישי שנרצח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן