Skip to content

מתנחלים ו"נשים בירוק" הפגינו במחאה על יידוי אבנים

נדיה מטר, ממארגני האירוע צפונית לאפרת, הדגישה כי אין מדובר בהפגנה אלא ב"מפגן נוכחות יהודית" או כלשונה: "יש לנו מסר ברור ואותו נבהיר ונעביר. כאן ביתנו וזו ארצנו. יידוי אבנים בידי ערבים על יהודים אינה רק פגיעה וסכנה פיזית אלא גם פגיעה בכבוד היהודי והלאומי של כולנו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עשרות אנשים ממתיישבי יהודה ושומרון, ביניהם פעילים מתנועת נשים בירוק, הפגינו אחר הצהריים ביציאה הצפונית של היישוב אפרת, נקודה בה לדבריהם נפגעו רבים מתושבי האזור מיידוי אבנים.

המתיישבים מוחים לנוכח התגברות גל טרור האבנים בכבישי יהודה ושומרון בכלל ובכבישי גוש עציון בפרט. עוד הם טוענים כי מצד כוחות הביטחון אין תגובה הרתעתית.

נדיה מטר (צילום: יו טיוב)
"לא ניתן למזימה הזאת לקרות". נדיה מטר (צילום: יו טיוב)

נדיה מטר, ממארגני האירוע, הדגישה כי אין מדובר בהפגנה אלא ב"מפגן נוכחות יהודית" כלשונה: "יש לנו מסר ברור ואותו נבהיר ונעביר. כאן ביתנו וזו ארצנו. נתהלך בכל מקום בארצנו כפי שנוהג כל עם חופשי וריבון בארצו". עוד אמרה: "ידוי אבנים בידי ערבים על יהודים אינה רק פגיעה וסכנה פיזית אלא גם פגיעה בכבוד היהודי והלאומי של כולנו. המטרה של הערבים היא לא רק לרצוח את הנהג המסוים שעליו הם זורקים אבנים, אלא גם לזרוע פחד בקרב כל היהודים בניסיון להבריח אותנו מהצירים, ומארץ ישראל בכלל. לא ניתן למזימה הזאת לקרות. במבצע הנוכחות היהודית נבהיר לכוחות הביטחון שאם הם לא מוצאים לנכון להציב במקום נוכחות צבאית נסייע להם ונציב נוכחות יהודית אזרחית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן