Skip to content

אם ובתה נעצרו בחשד שגזלו כספי קשישים

השתיים איתרו קשישים זכאי קצבאות וסיעודיים, בחלקם ניצולי שואה, ובמהלך ה"סיעוד" גזלו מהם כספים. בחלק מהמקרים שדדו את רכושם. חלק מהקשישים לקו בהתקפי חרדה וחלק יצאו לקבץ נדבות אחרי שנותרו חסרי כול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הותר לפרסום כי שוטרי היחידה המרכזית מחוז תל אביב עצרו אמש  (רביעי) אם (54), ובתה (28), בחשד שגזלו את כספם של קשישים שבהם טיפלו. בחלק מהמקרים הן אף גנבו גם את נכסיהם. במסגרת החקירה התברר כי השתיים פעלו בשיטה סדורה לאיתור קשישים חסרי ישע, חלקם ניצולי שואה. חלק מהקשישים יצאו לרחובות לקבץ נדבות כי נשארו לאחר הגניבה חסרי כל.

השתיים יובאו היום (חמישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. השתיים נעצרו בתום חקירה סמויה של ימ"ר תל אביב בפיקודו של ניצב משנה גדי אשל. על פי החשד, השתיים יצרו קשר עם הקורבנות בכך שהציגו עצמן כמטפלות סיעודיות. בתחילה נעצרה הבת, שעבדה לכאורה כמטפלת סיעודית של קשישה. במהלך החקירה הסתבר כי ככל הנראה מעורבת בפרשה גם אמה. לפי החשד השתיים "איתרו" קורבנות שהתאימו למזימתן – קשישים, עריריים וסיעודיים, הזכאים לדמי ביטוח לאומי.

בכמה מקרים היו אלה ניצולי שואה שקיבלו קצבה ממשלתית. מהמשטרה נמסר, כי חלק מקורבנותיהן לקו בחרדה ואשפזו את עצמם בבית חולים על מנת להימלט מאימתן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן